Kimentem gyakorolni egy elhagyatott nagy körforgalomba
mikor esett az eső, de majdnem összetörtem az autót. Nem
értem ezt?
Figyelt kérdés
Sima első kerekes autó, az orrát tolja elvileg ha nagy a tempó.
Mentem körbe és folyamatosan növeltem a sebességet de tök kiszámíthatatlan volt az autó viselkedése.
Egyszer az orrát tolta, valamikor csúszott mind a 4 kerék együtt, utoljára pedig a hátulja ment ki, majdnem meg is pördültem.
Itt hagytam abba az egészet.
Most akkor mi van?
2014. júl. 6. 21:27
1/8 anonim válasza:
Nem kell körforgalomban gyorsítani. Ahogy egy sima kanyarban is kb a háromnegyedénél kell elkezdeni gyorsítani, úgy egy körforgalomban az annak a résznek felel meg, amikor irányt váltasz, hogy kihajts onnan.
2014. júl. 6. 21:31
Hasznos számodra ez a válasz?
2/8 A kérdező kommentje:
De én direkt a csúsztatásra mentem, tehát körbe-körbe végig. Nem mentem ki sehol.
2014. júl. 6. 21:44
3/8 anonim válasza:
semmi egyéb, csak fizika, mint minden ezen a bolygón
2014. júl. 6. 21:48
Hasznos számodra ez a válasz?
4/8 anonim válasza:
Van egy küszöbsebesség, ami alatt az orrát tolja kifelé, míg e küszöbsebesség felett a fara indul el kifelé a kanyarban. (Ha pont a küszöbsebességgel mégy, akkor értelemszerűen mind a 4 kerekes verzió játszik.)
Ez a küszöbsebesség minden autónál más és más, és sokmindennek a függvénye: az autó súlyelosztása, a gumik milyensége, futómű állapota, útviszonyok, időjárás, hőmérséklet, stb. Ha erre ráérzel, akkor nem is tűnik majd olyan kiszámíthatatlannak az autód viselkedése.
2014. júl. 6. 22:20
Hasznos számodra ez a válasz?
5/8 anonim válasza:
‘ Sima első kerekes autó, az orrát tolja elvileg ha nagy a tempó. ’ ezt honnan veszed?
ki mondta neked?
eloszor erezni kene az autot, nem csak adjal neki...
amugy se tudom mit akartal elso kerekessel? mit akartal driftelni?
meselj.
2014. júl. 6. 22:45
Hasznos számodra ez a válasz?
6/8 anonim válasza:
most akkor fizika van.
2014. júl. 6. 23:13
Hasznos számodra ez a válasz?
7/8 anonim válasza:
Az "elsőkerekes az orrát tolja" kijelentés egy nagy általánosság. Nem mindegy, hogy az autó tengelyein hogy oszlik el a terhelés. Ha nyomod a gázt, az első gumik hamarabb vesztik el a tapadást, egyrészt mert le kell vinni a hajtás erejét is az útra, másrészt a tömeg a hátsó tengelyre nehezedik. Ha elveszed a gázt, vagy kicsit fékezel, akkor a súly az első tengelyre terhelődik, megnő rajt a tapadás, a hátulja viszont elkönnyül. Ilyenkor könnyen kitörhet az autó fara.
2014. júl. 7. 11:11
Hasznos számodra ez a válasz?
8/8 anonim válasza:
"Tolja az orrát" hát ez elég relativ, mert attól hogy tolja az orrát az autó, még nem jelenti azt hogy nem tudod tartani az ivet, tehát még mondhatjuk hogy nem lépted át a határt. De ha már kitör az autó hátulja, akkor már átlépted a határt, akkora tempóval mentél, hogy már nem tapadtak a gumik.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!