Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Vásárolt már valaki a maxigumi...

Alexer kérdése:

Vásárolt már valaki a maxigumi.hu ról? Mennyire megbízható? Megérkezett a termék?

Figyelt kérdés

2014. júl. 14. 20:46
1 2
 1/11 anonim válasza:
Én is ezt kérdezném. elég jó áraik vannak. Na és mi van a garanciával?
2015. máj. 5. 11:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/11 misibacsy válasza:
Idén kétszer rendeltem. Egyszer két hát alatt ért ide, másik alkalom egy hét. Valahonnan franciáktól vagy hollandoktól jön. Első szett pöpec, 0921 DOT, másik sajnos 2219 DOT.
2021. máj. 21. 20:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/11 anonim válasza:

Négy gumit rendeltem és megrendeléskor kifizettem az árát. 72 óra kiszállítás amit a honlapon ígérnek nem igaz.168 óra alatt tehát egy hét alatt szállították ki a terméket.Ráadásul a telefon számomat és az email címemet sem adták meg a szállító cégnek ezért ki se akarták szállítani.

Julis elsején rendelt a fiam 4 darab felnit azt is 72 óra kiszállitással ígérték.Azóta eltelt 8 nap és a termék a nyom követő szerint még Németországában van.Nincs telefonos ügyfél szolgálatuk és az emailok-re sem mindig válaszolnak!

Nekem eddig a szállítási határidővel és a kapcsolat tartással csak negatív tapasztalataim vannak.

Ha nem tőlük rendelem már rég fenn volna a felni és a gumi az autón.

2021. júl. 8. 10:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/11 anonim válasza:
Nagyon kétes megbízhatóságú cég. Valószínű offshore, mivel Andorrába van bejegyezve. Rendeltem tőlük abroncsokat, adószámmal rendelkezem és ezt meg is adtam rendelésnél feltételeztem, hogy minden rendben lesz. Na fizetés után jött is a számla szépen magyar áfával, de az EU-s adószámomat sehol sem tüntették fel. Rendben gondoltam ügyfélszolgálat, na itt jött a gond. Telefonos ügyfélszolgálat egyáltalán nincs... Online chat felületen, írok hogy mi a helyzet javítsák erre visszaír angolul, hogy sajnos már nem lehet. Na mondom akkor switch to English. Írtam nekik, hogy ez csak egy egyszerű automatikus számla simán ki lehet javítani. Erre válasz rizsa: jogi okokból nem lehet számlát módosítani, mondom akkor ha ilyen jól ismeritek a jogszabályokat tudjátok, hogy sztornózni kell és egy újat kiállítani. Megírtam nekik, hogy akkor visszamondom a rendelést ha nem hajlandóak, na persze ez után a rendelés státusza rögtön "kiszállítás alatt"ra változott, ok erre írja, hogy sajnos már szállítják, így csak visszaküldeni lehet, de akkor 9000 Ft/db díjat számolnak fel... Azóta már az emailekre se reagálnak.. Most várom a csodát, hogy legalább jó gumikat kapok. De sajnos igaz a mondás: olcsó húsnak híg a leve. Semmi jóra ne számítson aki ettől a cégtől rendel!
2021. dec. 28. 16:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/11 Timon2 válasza:

MAXIGUMI.HU

Engem konkrétan átb&sztak.

Rendeltem két motorgumit tőlük.

Egy 2018-as gyártású hátsót (Dunlop Sportmax Alpha 13 SP 160/60 ZR18 70W DOT 2018) gondolva hogy ez még épp belefér a korba, olcsóbb is volt valamivel. Küldtek egy 2015-öst.

Ez Spanyolországból jött, az első gumi (Dunlop Sportmax Sportsmart II MAX 120/70 R17 58H DOT 2019) egy nappal később ért ide Lengyelországból, azzal nem volt gond.

Felvéve a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal (csak online tiketten lehet kommunikálni az oldalukon, SEHOGY MÁSHOGY nincs elérhetőségük! Nyilván nem véletlenül) hogy vagy cseréljék ki egy másikra (ugyanilyenjük nem volt több) drágábbra (kifizetném a különbséget) vagy vegyék vissza.

Először bekérték a számlát, fotókat és a DPD fuvarmatricáját (elküldtem mindent, addig egész készségesnek tűntek) majd pár nappal később közölték hogy: "Good morning,

Unfortunately, after a check with our experts, this tyre with DOT 2015 cannot come from our warehouse as we have never had it in stock. Üdvözlettel: Marc" azaz kerek perec letagadták hogy ez tőlük jött, és onnantól nem reagáltak semmilyen kérdésre.

Hosszas --a kedvükért már angol nyelvű--udvarias és megoldást kereső levelezéssel próbáltam megoldani a problémát, de nem érdekelte őket, még az sem számít, hogy gyakorlatilag hazugsággal vádoltak meg, miszerint én csalni akarok. (tök reális hogy van egy pont ugyanolyan, még sosem használt 2015-ös gyártású gumim amit trükkösen, garanciában kicseréltetnék velük egy ugyanolyan 2018-asra, most 2022-ben)

A főoldalon az online chat "személyzete" nagyon kedves volt, és ugyanezzel a kedvességgel húzták az időt, hivatkozva arra, hogy a raktár az illetékes a kérdésben, nem ők. (azaz lepattintottak és kész, első védvonalként valószínűleg ez a dolguk, a vevőszolgálat továbbra sem válaszolt SEMMIRE, pedig elvileg ők "közbenjártak")

Egy hónapnyi levelezés után végre kiderült, hogy egy andorrai bázisú céggel értelmetlen megoldásról beszélni, nem érdekli őket hogy a vásárlónak bármilyen kifogása van. (nem vonatkozik rájuk az EU jogrendszer, szóval az andorrai fogyasztóvédelemnél lehet feljelentést tenni, ha nem tetszik valami, ki van ez találva)

Az első gumi amit küldtek, az megfelelt az elvárásoknak, szóval addig oké hogy küldenek valamit, aztán ha valami gond van vele, akkor sajnos ez a "megszívtad" kategória. (persze azt is megtehette volna, hogy visszaviszi a gumit, aztán az árát sem küldi vissza, szóval ehhez képest még egész korrekt volt)

Senkinek sem javaslom hogy innen vásároljon, a garancia mint olyan itt nem létezik.

A negatív kommentek eltűnnek az oldalukról, ezt olvastam már máshol is. Az enyém is 10 perc múlva eltűnt, pedig sértőt nem írtam benne.

Ennyire korrekt cég.

2022. febr. 10. 13:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/11 Zvuf válasza:

Bár Andorrai székhelyű cég, nekem nem volt problémám a rendelt áruval.

De!

- ügyfélszolgálat nincsen(telefonos)

-chaten, emailen keresztül lehet velük kommunikálni

- a chaten válaszolgató kisasszonyok a "gumik" nem járműtechnikai felhasználásával kapcsolatban, bizonyára tapasztaltabbak, mert az autógumikhoz valymi keveset konyítanak.

-a weboldalukon látható készletlista nem valós idejű! Tényleges készletről, szállítási határidőkről érdemes rendelés, ill. előzetes fizetés előtt tájékozódni!

- a negatív kommenteket azonnal kimoderálják)))))

2022. febr. 18. 08:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/11 Are You Scorpio válasza:
Koszi, ezek alapjan kenjek is a hajukra, majd eladhatjak Andorraban, megrendeltem mashol. :D
2023. márc. 31. 09:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/11 kawa550 válasza:
Olvasva az itteni véleményeket, volt némi aggodalom a rendelés után, hogy rendben lesz-e, azért 4db autógumi több mint 100.000-ért már necces lett volna ha nem. Ehhez képest azt kell mondjam, szerencsére semmi gond nem volt. Sokan talán félreértették a szállításnál a 72 órát, ez nem azt jelenti, hogy Spanyolországból az ingyen(! a hazai kereskedőknél ez sehol sem divat) szállítással ennyi idő alatt nálad lesz, hanem hogy postára adják. Én kedden délben rendeltem meg a gumikat, délután 4-kor már a DPD-től kaptam email-t hogy átvették szállításra a gumikat, úton vannak. Hát ennél azért hirtelenjében ne akarjunk már gyorsabb szállítást. Ma, hétfőn reggel itt volt a hibátlan, alig egy éve gyártott 2022-es dot számú gumi. Szóval még a teljes szállítási idő is majdnem megvolt a 3 munkanappal.
2023. máj. 8. 13:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/11 peterend válasza:

Ennyit a MAXIGUMI korrektségéről! Betű szerint idemásolom a DOT-számokra vonatkozó kérdésemre kapott választ:

Tisztelt Ügyfelünk,

A DOT-számot (gyártási dátum) a 36 hónapnál régebben gyártott gumiabroncsok oldalunkon tüntetjük fel.

Ha a kiválasztott terméken nem találja a DOT számot, az azt jelzi, hogy az abroncsot a gyártó ÚJ-nak tekinti, és ugyanolyan minőségű és teljesítményű, mint az adott évjáratú gumiabroncs.

Sajnos logisztikai okokból nem tudjuk pontosan megmondani az egyes tételek DOT-számát, mivel termékeinket Európa különböző raktáraiból szállítjuk.

2023. jún. 11. 12:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/11 anonim válasza:

Nekem szintén nagyon negatív tapasztalatom van velük.

A storyhoz hozzátartozik, kaptam egy javíthatatlan defektet és 5 gumisnál se találtam minden méretben azonos gumiabroncsot, mentem volna külföldre az autóval, de így nem mertem mert ott ha kibökik akkor nem mehet tovább az autó.

Ekkor döntöttem úgy hogy rendelek magamnak mert a gumisok irreális árakat mondtak az ugyanolyan gumikra mint a kocsin vannak. Találtam az oldalon egy kedvező árú darabot. Mivel csak egy darab így nekem egy ~5e-s szállítási költséget is felszámoltak, de ezzel semmi baj nincsen.

Egy hétfői nap volt a rendelés, ki is fizettem egyből és vártam, hogy jöjjön bármilyen infó. Eltelt a 72 óra de semmi információt nem kaptam. Nyitottam egy hibajegyet, hogy tájékoztassanak a rendelés állapotáról. Eltelt újabb két nap és továbbra se volt válasz. A 8. napon küldtek egy üzenetet hogy nincs nekik raktáron, az oldalon továbbra is fent van mint raktáron lévő termék. A vicc még az egészben hogy elégedettségemet jelezve tovább kommunikáltam velük a hibajegyen és egyszer csak a magyar beszélgetésre angolul jöttek a válaszok.

Írtam a saját vélemények oldalukra egy korrekten megfogalmazott, semmi rágalmazást nem tartalmazó negatív értékelés természetesen azt törölték.

Nagyon inkorrekt banda nem ajánlom senkinek.

És kiemelném, hogy nem azzal van a problémám, hogy tévedtek és nem volt nekik raktáron a gumiabroncs, hanem hogy képesek voltak rajta 8 napot ülni mire válaszoltak. Mások által tapasztalt az napi feladásával ez igen csak eltér.

2023. aug. 24. 11:07
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!