Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Fiat Punto 1.2 16 V személyaut...

Fiat Punto 1.2 16 V személyautónál fűtés első három fokozata nullával egyenlő,4-ben már jön a meleg-hideg levegő is. Miért nem működik az első három?

Figyelt kérdés
Biztosíték nem lehet mert egyről megy gondolom. Előtét-ellenállásról olvastam hogy az lehet a ludas. Az autó ettől függetlenül járóképes? Motorilag okoz gondot míg el nem viszem szerelőhöz? Mennyibe fog kerülni körülbelül?
2014. dec. 11. 20:59
 1/3 anonim ***** válasza:
Igen, előtét, vagy más néven sönt probléma, más gondot nem okoz, járhatsz vele.
2014. dec. 11. 22:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 anonim ***** válasza:

Az ára attól függ, hogy milyen megoldást alkalmaztak. Láttam már olyat, ahol az ellenállásra menő kábelek égtek meg és fillérekből javítható volt.. Meg olyat is ahol motorcsere kellett, bontottan az sem vészes.


A többit előttem leírták.

2014. dec. 11. 23:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/3 anonim ***** válasza:
100%
egy bontóban max 5000ft-os tétel!sajnos ez a puntók típushibája,és általában az ellenállás jó szokott lenne,előtte 1-2centire égnek össze a vezetékek,aztán ha ezek összezárnak akkor verik ki az ellenállást is!!a 4-es fokozatod azért megy mert akkor a fűtőmotor direktbe kapja az áramot és nem az ellenálláon kersztül!ha van egy kis műszaki érzéked elmondom mit csinálj,mert nekem is volt puntóm ugyanezzel az ellenállás gonddal!!az utasoldali lábtérben a műszerfal alatt van az egész fűtés cucc!!kb a kesztyűtartó közepénél van az ellenállás!ha bebújsz a lábtérbe és felnézel a műszerfal aljára rögtön látno fogod!!ha jól emlékszem 4db vezeték csatlakozik bele!nem lehet eltéveszteni mert semmilyen más kábel nincs a közelben!nézd meg hogy ahol a kábelek csatlakoznak,nincs-e megégve!!ha megvan az nem jó jel!!add rá a gyújtást és kapcsold a fűtést mondjuk a 2es vagy 3as állásba,és kezd el baszogatni a kábeleket,és közben figyeld elindul-e a fűtömotor!ha igen,akkor csak a kábelek szarok,ha nem akkor valószínűleg az ellenállás!nem egy nagy szám kiszedni.2csavar tartja!egy csillagcsavarhúzóval kihatod őket és simán kihúzod az ellenállást!a csatlakozó kábeleket muszáj leszel elvágni,ugyanis rendes megbontható csatlakozó nincs rajta,a kábelek egészenbefutnak a műszerfal alá,és ahoz hogy ott húzd szét hivatalosan ahogy kéne,máf rendesen bontani kell,nem éri meg kínlódni vele!aztán vegyél egyet a bontóba,vidd el egy elektromoshoz,fillérekért beszereli!vagy te is összekötheted a vezetékeket!elbaszni úgysem tudod,hiszdn az azonos színű vezetékeket kell csak összeek¨ltni,és kész!
2014. dec. 12. 10:03
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!