Egy Audi Q7 3. 0 Diesel vásárlása előtt állok. Szerintetek 200 ezer felett érdemes még venni vagy az már sok km? Porlasztó, adagoló, autómata váltó, ezekkel mi a helyzet. KB mennyit bírnak? Vezérlés mikortól kell cserélnem?
Felsoroltakon kívül még turbó ami a végét járhatja.
Pont ez az a km amikor cserélni kell dolgokat.
Én nem vennék ennyit futott prémiumautót pláne nem dízelt.
Tény, hogy nem sok neki.
De a legdrágább alkatrészek pont ilyenkor válnak csereéretté (befecskendezés, turbó, automata, kettőstömegű, stb, ami zsebbenyúlós buli.
Bár a kilométer csak egy tájékoztató jellegű adat, állapotot veszünk, nem futásteljesítményt, főleg hogy az isten tudja mennyiről lehet visszatekerve.
Vagy valami VALÓS 100000 km körüli példányt keresnék, bár ezekbe 3-4 év alatt belemegy, szóval viszonylag fiatalt, vagy olyan többet futottat, amin már ezek a dolgok, legalábbis egy részük SZÁMLÁVAL IGAZOLHATÓAN ki lettek cserélve.
Sógorom beleugrott egy ilyenbe, vezérmű elszakadt, teljes motor kuka. Adagoló és turbó kuka volt benne alapból. Most itt aszalódik a kertünkben egy jó ideje, bontott motor 1-2 misi hozzá, valószínű szét lesz bontva az egész kocsi.
Szóval alaposan nézz körbe, ne alkatrésznek kelljen kiárulnod a kocsidat!
"Sógorom beleugrott egy ilyenbe, vezérmű elszakadt, teljes motor kuka. Adagoló és turbó kuka volt benne alapból. Most itt aszalódik a kertünkben egy jó ideje, bontott motor 1-2 misi hozzá, valószínű szét lesz bontva az egész kocsi. "
Az egy dolog, hogy itt a gyakorin a közlekedés kategóriában mindig a sógornak van ilyen meg olyan autója, és a sógornak elromlott minden alkatrész egyszerre. De legalább annak jártál volna utána, hogy a Q7-ben már nem adagolós dizel van...
Ja és üdvözlöm a 6-os válaszolót, aki konyit is valamit az autókhoz, nem csak lejáratni tud.
Kedves 7-es. Húsvét van, a frusztráltságod ne itt vezesd le kérlek. Egyél sonkát, meg készülj locsolkodni.
Befecskendező, adagoló.. Keverem, elnézést, nem mostanában tanultam ezeket.
De szerintem lejöttek a dolgok, és előtte le is írtam hogy befecskendező. Mert valahogy mégis megértetted, és megértették egy páran.
Igen, nővérem férje kiment Ausztriába dolgozni és miután hazajött megvette hahun a legolcsóbb Q7-et, mert azér' lássák hogy ki is ő.
Beleszeretett az én Q5-ösömbe, de életcélja volt hogy nagyobb kocsija legyen mint az enyém, így megvette ezt a pénztemetőt.
A megnyúlt lánc ledarálta a fogakat, és egyszercsak elcsúszott a vezérlés, majd összeakadt a motor. Mert a 170000 kilométerrel hirdetett dízelben volt kb. 250000, és az eredeti lánccal ment még.
A motor egyszer felpörgött, úgy kellett lelőni, a turbó állt az olajban. Befecskendezés se köszönte meg a hidegen padlógázas gyorsulgatásokat.
Nem kenyerem lejáratni, mivel jómagam is egy Audi Q5 3.0 TDI DPF quattro-t használok hatalmas megelégedéssel már évek óta.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!