Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Egy Audi Q7 3. 0 Diesel...

Donjozef kérdése:

Egy Audi Q7 3. 0 Diesel vásárlása előtt állok. Szerintetek 200 ezer felett érdemes még venni vagy az már sok km? Porlasztó, adagoló, autómata váltó, ezekkel mi a helyzet. KB mennyit bírnak? Vezérlés mikortól kell cserélnem?

Figyelt kérdés

2015. ápr. 4. 21:48
1 2
 1/11 anonim ***** válasza:
2-300K km között szokták ezeket cserélni. Ha csak hosszú úton ment, akkor valamivel később.
2015. ápr. 4. 22:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/11 anonim ***** válasza:

Felsoroltakon kívül még turbó ami a végét járhatja.

Pont ez az a km amikor cserélni kell dolgokat.

Én nem vennék ennyit futott prémiumautót pláne nem dízelt.

2015. ápr. 4. 22:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/11 anonim ***** válasza:
Dehogy sok 200 ezer km. Az meg sem kottyan ennek az autónak, és sehol sem irja, hogy pont akkor romlik el valami.
2015. ápr. 4. 22:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/11 anonim ***** válasza:

Tény, hogy nem sok neki.

De a legdrágább alkatrészek pont ilyenkor válnak csereéretté (befecskendezés, turbó, automata, kettőstömegű, stb, ami zsebbenyúlós buli.

Bár a kilométer csak egy tájékoztató jellegű adat, állapotot veszünk, nem futásteljesítményt, főleg hogy az isten tudja mennyiről lehet visszatekerve.


Vagy valami VALÓS 100000 km körüli példányt keresnék, bár ezekbe 3-4 év alatt belemegy, szóval viszonylag fiatalt, vagy olyan többet futottat, amin már ezek a dolgok, legalábbis egy részük SZÁMLÁVAL IGAZOLHATÓAN ki lettek cserélve.


Sógorom beleugrott egy ilyenbe, vezérmű elszakadt, teljes motor kuka. Adagoló és turbó kuka volt benne alapból. Most itt aszalódik a kertünkben egy jó ideje, bontott motor 1-2 misi hozzá, valószínű szét lesz bontva az egész kocsi.


Szóval alaposan nézz körbe, ne alkatrésznek kelljen kiárulnod a kocsidat!

2015. ápr. 5. 00:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/11 anonim ***** válasza:
Mint az utolsó írja. De amúgy minek neked ilyen? Ez azoknak való akik megtudják venni az újat. Na azok pöffeszkedhetnek, villoghatnak vele. Vegyél kisebb kategóriát. De azt újat. Hidd el sokkal jobban jársz.
2015. ápr. 5. 07:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/11 SprintElek válasza:
100%
Adagoló nincs rajta, CR-rendszerű a befecskendezés. Szerelőt, laptopot vigyél magaddal ha megnézel egy kocsit. Rádugjátok a laptopot, diagnosztika programmal megvizsgáljátok, minden kiderül. Egyébként a porlasztók 500-600ezret simán bírnak ha nem kannás gázolajjal használták az autót, a vezérlése ha minden igaz láncos.. kb. 150-200ezrenként kell cserélni, egyéb esetben csak olajcserénként ellenőrizni a feszítőt és az esetleges kopást. Multitronic váltót felejtsd el mert folyton elromlik. Tiptronic váltó sokkal megbízhatóbb kb. 50ezrenként cserélni kell benne az olajat. Egyébként megbízhatónak mondható konstrukció.
2015. ápr. 5. 09:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/11 anonim ***** válasza:
100%

"Sógorom beleugrott egy ilyenbe, vezérmű elszakadt, teljes motor kuka. Adagoló és turbó kuka volt benne alapból. Most itt aszalódik a kertünkben egy jó ideje, bontott motor 1-2 misi hozzá, valószínű szét lesz bontva az egész kocsi. "


Az egy dolog, hogy itt a gyakorin a közlekedés kategóriában mindig a sógornak van ilyen meg olyan autója, és a sógornak elromlott minden alkatrész egyszerre. De legalább annak jártál volna utána, hogy a Q7-ben már nem adagolós dizel van...


Ja és üdvözlöm a 6-os válaszolót, aki konyit is valamit az autókhoz, nem csak lejáratni tud.

2015. ápr. 5. 14:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/11 anonim ***** válasza:
Azt a CR befecskendezőt még nem találták fel ami kibír 5-600 ezer kilométert. Azért túlzásokba ne essünk.
2015. ápr. 5. 14:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/11 anonim ***** válasza:

Kedves 7-es. Húsvét van, a frusztráltságod ne itt vezesd le kérlek. Egyél sonkát, meg készülj locsolkodni.

Befecskendező, adagoló.. Keverem, elnézést, nem mostanában tanultam ezeket.

De szerintem lejöttek a dolgok, és előtte le is írtam hogy befecskendező. Mert valahogy mégis megértetted, és megértették egy páran.


Igen, nővérem férje kiment Ausztriába dolgozni és miután hazajött megvette hahun a legolcsóbb Q7-et, mert azér' lássák hogy ki is ő.

Beleszeretett az én Q5-ösömbe, de életcélja volt hogy nagyobb kocsija legyen mint az enyém, így megvette ezt a pénztemetőt.


A megnyúlt lánc ledarálta a fogakat, és egyszercsak elcsúszott a vezérlés, majd összeakadt a motor. Mert a 170000 kilométerrel hirdetett dízelben volt kb. 250000, és az eredeti lánccal ment még.


A motor egyszer felpörgött, úgy kellett lelőni, a turbó állt az olajban. Befecskendezés se köszönte meg a hidegen padlógázas gyorsulgatásokat.


Nem kenyerem lejáratni, mivel jómagam is egy Audi Q5 3.0 TDI DPF quattro-t használok hatalmas megelégedéssel már évek óta.

2015. ápr. 5. 14:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/11 A kérdező kommentje:
Még is meg vettem 180 e km el a Q7 et . Hát mit mondjak . Mot van benne 256 000 km és a szokásos olaj cserén kívül nem volt semmi . Valakinek ez pénz temető van akinek nem . Vagy csak az irigység beszél egy kettő emberből . Én örülök hogy jól jártam vele !
2016. febr. 28. 16:21
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!