Passat VI.110 LE CR TDI: mire elég a 140 LE változathoz képest?
Sokkal gyengébb?
Előzésnél lehetnek vele gondok?
Fogyasztása, karbantartása olcsóbb?
Miért csináltak 100 LE változatot?
Nem versenyezéshez keresek autót. Főleg városi használatra kell egy megbízható, nyomatékos kombi, de azért időnként kimerészkedünk országútra, külföldön is.
"Miért csináltak 100 LE változatot?"
Javítom: 110 LE
20 éve volt 75 lovas dizel Passat is.
Csak igaz, hogy változtak az elvárások, és az autók hatalmasak lettek. Ha már Passat, akkor legyen beleillő a motor is, vagyis 140 lovas 2000-res dizel.
Kipróbáltam. A 110 LE elég. Dinamikusan mozgatja a kocsit.
Kipróbáltam egy 170 LE DSG váltós verziót is. Leírhatatlan. Aztán visszaültem a suzukiba (1,3 DDiS), és először azt hittem, elromlott. Úgy éreztem, nem megy, nem fog a fék, és nincs is az úton. Aztán szépen visszaszoktam hozzá.
Minden viszonyítás kérdése. Aki 110 LE passattot akar venni, ne próbálja ki a 170 LE-set. Ugyanígy, aki manuális váltósat akar venni, ne próbálja ki a DSG váltósat.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!