Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Az MZ ETZ-k gyári megszakító...

Az MZ ETZ-k gyári megszakító nélküli, tranzisztoros gyújtásáról mi a véleményetek? Érdemes ilyen motort megszakítós gyújtásúvá visszaalakítani, visszaalakíttatni?

Figyelt kérdés

Nemrég vettem egy ilyen motort. Kb. 150-200 kilométert mentem vele azóta, és a gyújtása megadta magát, egy lámpánál, alapjáraton. (Nem tudom, hogy maga a gyújtás a dekni mögött, vagy a tranzisztor ment-e tönkre). Ez tegnap volt, azóta a motor áll.


A tranzisztoros gyújtás tényleg ennyire megbízhatatlan, vagy csak én fogtam ki egy selejtes gyújtásút?


Mennyire volna nehéz átalakítani megszakítósra?

Úgy gondolom, hogy viszonylag jól tudok szerelni, az elektronikán viszont nehezen igazodok ki, nem tudom mit hová kell kötni, de a működési elvét ismerem. Merjek nekiállni?


2015. szept. 12. 12:55
 1/1 anonim ***** válasza:
Én nem alakítanám vissza, ez az új technika sokkal korszerűbb és nagyon ritkán megy tönkre. Sokkal intenzívebb a szikraképződés, és soha nem kell állítgatni a gyújtást. Mondom ezt annak ellenére, hogy most megadta ugyan magát,de jó esély van arra, hogy egy felújítás után nem lesz vele bajod! Ez persze csak egy vélemény, úgy csináld, ahogy érzed!
2015. szept. 12. 18:21
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!