Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Renault Megane 1 coupe 2001...

Cuszoka kérdése:

Renault Megane 1 coupe 2001 2. 0 16V IDE elektronikai hiba mi lehet?

Figyelt kérdés
Múlt héten kedden vásároltam egy Renault megane 1 coupe 2001 2.0 16V IDE típusú autót. Az autót átnéztem, kisebb hibáktól eltérve nem volt gond. Alá írtuk a papírokat, kifizettem... Kb. 15 perccel később miután beindítottam, nincs műszerfal világítás, és a STOP és az olajnyomás hiba jelent meg. Hívtam azonnal a kereskedőt aki idő közben bezárt, elmondtam neki mi történt azt mondta nézessem meg.. Sajnos mi innen kb 300 km-re lakunk így nem tudtuk mit tenni.. Úton haza felé felvillant egy újabb hiba, az autó 110-nél letiltott majd kis idő elteltével eltűnt és szépen lehetett vele haladni. A hiba ikonját kikerestem az is elektronikai hibát jelez. Ezt még 3x ismételte meg az úton. Hívtuk ismét a kereskedőt, a válasza ugyanaz... Rátetettük másnap gépre, ahonnan egyenlőre csak annyi derült ki, hogy valami elektronikai hiba... Azóta is ismételgeti ezt a hibát, illetve kb. minden megállásnál világít a Stop+olajnyomás. Ezenkívül egyéb hibái: csomagtartó nem zár be, jobb oldali ablak nem működik, műszerfal nem világít. Van esetleg valakinek valami ötlete mi lehet ez?

2016. ápr. 10. 20:30
 1/2 anonim ***** válasza:
0%
Miért ne vegyünk francia autót első oldal első pontja: Francia autók elektronikája megbízhatatlanabb mint egy részeg orosz.
2016. ápr. 10. 22:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 anonim ***** válasza:

Én először ellenőrizném a gyújtótrafókat, mert esélyes, hogy az egyik kihagy, az miatt visszaesik az alapjárat, és máris kicsi az olajnyomás, amitől világíthat a visszajelző. Mellesleg van benne elég olaj? Ha indításkor nem jelenik meg az "oil ok" felirat a műszerfalon, akkor nyomj rá az ablaktörlő kapcsoló végén a kijelző gombra, és kijelzi a szintet, bár a nívópálca is jó ellenőrző eszköz.

A "letiltást" is okozhatja az egyik henger leállása. Először azt a trafót nézd meg amin "Valeo" felirat van, azok nem nagyon szeetik a motormosást, de még a túl nagy gyertyahézag is képes hazavágni őket.

A műszerfal világítás hibáját okozhatja a szabályzó, ami a bal oldalon a lámpaállító gomb mellett van.

A zár valószínű cserés, az ablakot pedig szintén meg kell nézni, hogy csak a kapcsoló szar, vagy a motor. Ha rossz a bal oldali kapcsoló, akkor még jobbról mozgatható, ha jobbról se mozdul, akkor ellenőrizd az ajtó átvezetőt, és/vagy a motort.

2016. ápr. 10. 23:15
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!