Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Miért nem gyártanak kis...

Miért nem gyártanak kis autókat nagy és erős motorokkal? Attól tartanak, hogy nem vennék a drágább autókat?

Figyelt kérdés
Például régebben a kis 1000kg alatti autókba 1.9 dízel motorokat szereltek. Most , hogy egy 1.9-es motor már 200 lóerő felett van, már nem rakják bele kis autókba.

2016. máj. 20. 19:46
1 2
 1/15 anonim ***** válasza:
65%
Mert a sok boyracer szénné törné magát.
2016. máj. 20. 19:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/15 anonim ***** válasza:
64%

Hát az autónak ki is kel bírnia azt a teljesítményt.

Ha hozzáigazítják a kocsit a 200 lovas motorhoz, akkor az már nem lesz kicsi, vagy nem lesz olcsó, vagy bukósisak és tűzálló ruha, csövek, és hevederek kellenek a használatához.

2016. máj. 20. 19:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/15 anonim ***** válasza:
Renault Clio V6 ?
2016. máj. 20. 19:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/15 anonim ***** válasza:
65%

"Miért nem gyártanak kis autókat nagy és erős motorokkal?"

Gyártanak.


"Attól tartanak, hogy nem vennék a drágább autókat?"

Nem. Az autógyártás a pénzről szól, ha erre lenne kereslet, ezt gyártanák. Az emberek azonban inkább vágynak nagy autóra takarékos motorral, ezért többnyire ilyeneket gyártanak.

2016. máj. 20. 21:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/15 anonim ***** válasza:
Most is vehetsz iyleneket csak jóval drágább mint egy széria modell.
2016. máj. 20. 22:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/15 Koaxk Ábel ***** válasza:
74%

Ahogy többen írták, gyártanak ilyeneket, csak ezek általában valamilyen limitált sport változatok, ami akár az adott típus szériaváltozatának a kétszeresébe is kerülhet.


Természetesen ezek műszakilag köszönőviszonyba sincsenek az alapmodellekkel, hiszen erősebb motor, jobb futómű, jobb fékek és általában igényesebb beltér társul hozzájuk.


Itt jön be az, hogy ezt a fajta felárat kevesen fizetik meg egy kisautónál.


Ha nézel mondjuk egy VW Polo GTI-t amennyibe mondjuk új korába kerül, abból az árból egy magasabb kategóriájú autó röhögve kijön.


Így tényleg csak a fanatikusoknak gyártják őket, ez meg azért egy szűk réteg.

2016. máj. 21. 07:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/15 anonim ***** válasza:
Ott példának a Focus ST, 9 misitől indul benzinessel, 11 ért meg már van 4 hengeres Mustang, 13-tól V(, akkor szerinted akinek van szórkaozásra 9 misije az mit fog tenni?:D
2016. máj. 21. 07:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/15 A kérdező kommentje:

Na igen de miért kérnek felárat mikor régen az 1.9 egy átlag autó motorja volt.

Példánál maradva a 2008 utáni puntókba már nem szerelik a 1.9-es motorokat. Helyette a kis 1.3 -as motorokat adják.

A korábbi 130LE-s 1.9-es már Abarth-ként árulták. A mostani 190LE-s akkor Ferrari árban lesz?

2016. máj. 21. 08:51
 9/15 anonim ***** válasza:
100%
Ezt meg lehet az EU-nak köszönni. Downsizing, biztos hallottad már.
2016. máj. 21. 08:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/15 A kérdező kommentje:
Az AUDI annak idején A TT cupe 2.0 TSI motorját vissza butította mert 0-100 sprintje jóval jobb volt mint az R8-é. Nem lehet, hogy itt is ez állna fent. Hiszen ki venné meg a nagy drága autókat mikor ott lenne egy kis fos ami egy fosfapad de mégis alázná a sport és luxus limuzinokat. Kb. olyan 5 s alatt lenne százon egy ilyen Fiat.
2016. máj. 21. 09:00
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!