Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Az európai autók növekedése,...

Az európai autók növekedése, sokak számára miért negatívum?

Figyelt kérdés

Tény, hogy az európai autók egyre nőnek.

De, lassú a felzárkózás Amerikához.

Ott ugyanis, egy több, mint 5 méter hosszú Dodge Charger olyan, mint itthon egy Golf, teljesen hétköznapi autó.


Nálunk meg, már egy Passatra is azt mondják "mekkora egy dög".


Az európai autók viszont lassan növekednek.

A kategóriák egyet csúsznak felfele a régebbiekhez összehasonlítva.


Előre leszegezem, mielőtt kitör a háború a márkahívek között, csak a méretet hasonlítom össze és nem a márkák presztízsét.


Egy új Octavia, vagy egy Fluance, amik alsó-középkategóriás autók, már nagyobbak, mint a régebbi egyel magasabb kategóriás Audi4 vagy egy Passat.


Egy középkategóriás Renault Talisman, meg szintén, hosszabb, szélesebb, mint a 2000-es évek elejéig gyártott Audi A6.

Sőt, a Talizmánnak a tengelytávja is nagyobb ( 2,810 mm) míg az Audinak (2,760 mm).

Ebből adódóan, a hátsó utasoknak több lehet a lábtere,


A kisautó kategóriák szintén ugrottak egyet.Egy új Polo vagy egy Clio, már nagyobb, mint egy régi Golf vagy Mégane.


Sokak számára, ez a növekedés egy negatívum, mert sok helyet foglal, nem lehet vele parkolni...stb

Az igazság az, hogy a gyengébb képességű sofőrök nem tudnak parkolni, tolatni egy középkategóriás limnuzinnal, meg nincs rá pénzük, emiatt nem szeretik őket.



2016. máj. 29. 11:03
 1/10 szántóvető ***** válasza:
100%
pedig kicsiny ex-szocialista országunkban a parkolók mérete nem nőtt,még mindig nagyjából kocka lada-méretűek.így ha beállsz egy nagyobb döggel akkor az ajtót sem tudod kinyitni.de honnan tudod hogy ez sokak számára negatívum,készült valamiféle felmérés erről?
2016. máj. 29. 11:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/10 Tomcatters ***** válasza:
100%
Nekem pl előny ,Mert szeretem a nagyobb autókat,nekem is elég nagy van ... Azoknak hátrány inkább , akik nem érzik sz autót , és nem tudnak parkolni vele ,mert túl "NAGY"
2016. máj. 29. 11:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/10 A kérdező kommentje:

Nem tudom, hogy lehet "nem érezni" az autót.


Amikor tanfolyamra jártam, kis Yarison tanultam.Otthon meg egy Renault Espace volt, széles, hosszú, sokak szerint mint egy busz.

Beleültem és vezettem.


Annyi az egész, hogyha betolatunk valahova, gondolatban számítsuk ki, hogy kifér-e.Én legalábbis így szoktam és még sohasem koccantam.

2016. máj. 29. 11:16
 4/10 anonim ***** válasza:
100%
Senki sem mondta, hogy hátrány. Sőt! A növekedésből arra merek következtetni, hogy ezt szerették volna az európaiak. Az autógyártók (ahogy minden más gyártó) a vevők igényeihez próbál alkalmazkodni, hogy minél nagyobb mennyiségben el tudja adni termékét. Nem hinném, hogy ez az autóiparban másként lenne. Valószínűleg azért gyártottak nagyobb autókat, mert erre volt igény. (És nem gondolom, hogy a magyarok igénye túlzottan elütne a többi európaiétól.)
2016. máj. 29. 11:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/10 anonim ***** válasza:
72%

Ki fogtok röhögni, de nekem nem fontos a nagy autó, én egészen jól elvagyok egy kis/közepessel is (talán mert elég nagy a kukim? :D). Teljeen feleslegesnek érzek egy Passatot, egyszerűen nincs rá szükségem. Nincs szükségem a nagy hátsó lábtérre, mert soha nem ülök hátra - más sem. Nem kell a nagy csomagtartó, mert nem járok vele költözni, meg ha bevásárolni megyek, akkor sem hat mázsával jövök haza. Dagadtak sem vagyunk, így kényelmesen elférünk egy keskenyebb autóban is.


Minek vennék nagyot?


Ennyi erővel vehetnék hetven pár olvasószemüveget is - pont ugyanúgy nincs rá szükségem.

2016. máj. 29. 11:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/10 Tomcatters ***** válasza:
Hát pedig vannak sokan akik nem érzik , van aki egy smartal nem tud beallni 2 kamionnyi helyre ... :)
2016. máj. 29. 12:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/10 Tomcatters ***** válasza:
#5 Miert röhogne ki bar ki is :) Vannak sokan akik nem igenylik a nagyobb autót :)
2016. máj. 29. 12:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/10 anonim ***** válasza:
42%
Mert egyre több az autó és egyenként is több helyet foglalnak el az utakon. Nem érdekes mekkora az autó kis népsűrűségű városkákban, falvakban, de a nagyvárosok szenvednek már rég óta a dugók miatt, amikor mindenki (sokan) egyszerre azt gondolja, hogy neki most autóba kell ülnie. Nő az emberek átlagos testmagassága is, 175-180 cm es férfiember már szinte alacsonynak számít, de nem vagy nehezen fér már el egy Lada 1200-as méretű autóban, ami egykor még jó középkategóriának számított, de ma már csak a törpeautókban van akkora hely. Egy 190 cm-es langaléta meg óbégat hogy egy VW Passat épphogy csak elég neki ami a helykínálatot illeti.
2016. máj. 29. 12:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/10 anonim ***** válasza:
64%

Szerintem pont hogy előny. Sokan mondják, hogy pl a VW Polo is hogy megnőtt, már nem is igazi kisautó, stb. Na hát azért lett a VW Up, az megint egy mini autó.

De ameddig egy hosszított Audi A8 is elfér a parkolóházakban (nehezen de elfér), nem lóg ki egy parkolóhelyen a két vonal közül, befér egy normális méretű garázsba (nem olyan amit éppen egy Trabinak építettek), addig nincs miről beszélni. Ez pedig, hogy nehezebb vezetni, ezt nem értem. Van ezeken is tükör, lehet látni hogy hol az autó széle, hátulja.

2016. máj. 29. 13:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/10 anonim ***** válasza:
100%
Csak az útjainkat kéne hozzá igazítani, ami sokkal macerásabb.
2016. máj. 29. 21:12
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!