Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Mikortol fognak bejönni olyan...

Dariusz18 kérdése:

Mikortol fognak bejönni olyan szinten a elektromos autók, hogy a benzin, dizelek -nek le megy az áruk?

Figyelt kérdés

2016. nov. 20. 16:22
 1/9 anonim ***** válasza:
70%

Nem megy le az áruk és ameddig van kőolaj addig nem fognak elterjedni az elektromos autók mert annak nem érdeke aki ezzel foglalkozik, márpedig ezek nagyon gazdag emberek.

Ha pedig elterjed az elektromos autó akkor nem tudod majd otthon tölteni mert megadóztatják, kitalálják hogyan figyeljék az áramfogyasztásodat, nézik milyen fogyasztóid vannak. De lehet hogy nem is tudod közvetlen tölteni hanem behoznak egységes aksikat és cserélgeted mint amikor a szódásüveget viszed vissza a boltba és hozod ki a teli üveggel.

A tesla már kitalálta hogy csak aksit cserél és már mehetsz is tovább, nem kell a töltésre órákat várni. Innen már csak egy lépés az amit fent leírtam hogy minden gyártó egyforma aksit gyárt és a töltőállomáson csak kiszeded, leadod, és kapod a másikat, majd a tiedet feltöltik és valaki azt kapja feltöltött aksiként, konnektoros töltésnek meg annyi.

2016. nov. 20. 16:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 anonim ***** válasza:

Nem ez a lényeg.


Az elektromos autó előnye a környezetbarátság - ergo ha elterjed, annak gyakorlatilag egyenes következménye lesz a szennyező (bentines és dízel) autók korlátozása majd tiltása - ergo nem nagyon lesz lehetőséged olcsón benzinesezni, amikor ide eljutunk. Szerintem.

2016. nov. 20. 18:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/9 anonim ***** válasza:
39%

Oké, csak azt is nézni kell hogy az áramot hogyan, miből állítjuk elő. Ha szén- meg gáztüzelésű hőerőművekben, akkor az elektromos autózás hazugság és önámítás.

Egyébként meg hiába megy majd le (nem fog) a belső égésű motorral szerelt autók ára, a villany lesz majd drága. Mert az autóba töltött áramra is kell majd jövedéki adót, meg az adó adóját fizetni, mint ahogy most kell a benzinre és a gázolajra.

2016. nov. 20. 19:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/9 anonim ***** válasza:
Már elkezdődött a folyamat. 2-3 év, és már jön az Audi, Merci, VW, BMW és hasonló nagy márkák a full elektromos autóikkal. Akkor fog mélyrepülésbe kezdeni az áruk. Először ezek is nagyon drágák lesznek, de szerintem 8-10 éven belül már lesz pl VW Polo méretű elektromos VW, hasonló áron, mint egy Polo, és komoly hatótávval. Viszont az infrastruktúrától én is félek, szerintem a hálózat nem bírná, ha megnövekedne az elektromos autó használat.
2016. nov. 20. 20:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/9 anonim ***** válasza:

Szamomra kicsit érdekes,hogy mindenki az elektromos autokba latja a jovot!Meg hogy jajj de jó mert nulla szennyezes stb.......de szerintem ez az egesz csak önámítás!

Ugyanis ezeket is "tankolni" kell az áram meg nem a konnektorban terem!

A rendszer sincs még kiépitve ehhez!stb stb.....ugyhogy szerintem nem lesz itt semmilyen árcsökkenés a "hagyományos" autok körében csak auert mert egyre több a villamos hajtasu!

2016. nov. 20. 20:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/9 anonim válasza:

#3,5

Utálom mikor valaki osztja az ész, de közben gőze nincs a témához, csak gondol valamit...

Ameikába meg még több helyre a világon fognak építeni (hamarosan kezdik) napelemtelepeket, amik nem hagyományos napelemek, hanem tükrök és egy központi részre verik vissza a fényt, egy tartályra, amiben só van. (1 kg olvadt só 5-6 x annyi energiát tárol, mint 1 kg víz) És ezzel forralnak vizet, gőz, turbina, stb...

Ezekkel rengeteg elektromos energiát lehet előállítani napi 24 órában. Nézzetek utána, érdekes.

Így például tiszta energiát lehet előállítani.

2016. nov. 21. 19:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/9 anonim válasza:

Utolsó vagyok, két részben írom, egybe nem küldte el.

Jó, de ez még sok év hogy ezek elterjedjenek, szóval vegyünk egy szénerőművet. Például a Mátrától délre található Visontait. Annak is jobb a hatásfoka, mint egy átlagos belső égésű motornak, főleg Magyarországon. Átlagosan 1,5 - 2x kevesebb CO2 jut így a levegőbe. Ez még nem olyan lényeges, de ha azt vesszük, hogy ez a nagy erdők mellett van, ahol mint tudjuk sok a fa... azok megkötnek belőle. De ha például az a CO2 mennyiség mind butapestre kerülne (mint most), akkor nagyon rossz lenne (az) a levegő. Igazából a budapesti smogot többségben nem az autók okozzák, de ebbe most ne menjünk bele, nem ez a téma.

A kérdésre válaszolva: szerintem nem fog leesni az áruk, az autógyárak milliárdokat öltek ezeknek a motoroknak a fejlesztésére, ebből ki akarják hajtani a legnagyobb hasznot, egyébként azért is ilyen drágák az elektromos autók is (fizessen többet, aki mást akar -az is megérje, meg, hogy azoknak a fejlesztése is nagyon sokba került).

Szóval szerintem nem fog lényegesen visszaesni az áruk.

2016. nov. 21. 19:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/9 anonim ***** válasza:
Soha.
2016. nov. 22. 07:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/9 veterán vas ***** válasza:

Ez a kérdés abban a pillanatban válik reálissá, amikor az olajtermelő államok bejelentik, hogy nem kívánnak részesedni a gépjármű-üzletágból, nincs szükségük a profitra, és a világ nagy autógyáraiban csak az elektromos hajtás fejlesztésével, ill. gyártásával kívánnak foglalkozni

Azt hiszem, erre lehet még várni, legalább 100+ akármennyi évet!

2016. nov. 22. 09:27
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!