Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Van szikra, és kap benzint...

Van szikra, és kap benzint is, miert nem indul az MZ TS 125 motorom?

Figyelt kérdés
Szoval ad szikrat rendesen, es igen, jo helyen is kell hogy adja, mert be van allitva a gyujtas elvileg. Felso holtpont elott 3mm-el kell nyitnia a megszakitonak meghozza 0.4 mm re? Ha igyvan, akkor be van allitva. Benzint is boven kap mert tiszta benzines a gyertya, raadasul karburator problema is kizarva, mert kompresszorral kifujva es tolomerovel beallitva az uszoszint.. Tehat otleteket varok a kedves motoros tarsaimtol a problema megoldasara!

2016. dec. 15. 04:23
 1/10 anonim ***** válasza:
Akkor elmegyen a kompresszió! Gyűrűket kéne megnézni, szimeringeket a főtengelynél mert más nem lehet. széjjel kéne szedni egy jó meleg garázsba és átnézni, kotyogásokat, hézagokat nézni rajta stb.
2016. dec. 15. 05:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/10 pedigree válasza:
Szerintem kezd a leg egyszerűbbel, gyertya csere. Ha nem hoz eredményt, akkor a következő a kondenzátor csere. Az a kis henger alakú alkatrész a gyújtás alaplapon.A végére egy kis csavarral van rögzítve a vezeték. Nálam többnyire ez volt a baj.
2016. dec. 15. 05:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/10 anonim ***** válasza:

Elfújja a kompresszió a gyertyát. :)

Nem vicc, én is azt hittem...

2016. dec. 15. 06:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/10 anonim ***** válasza:

1-Túl lett szívatva,nyakig áll benzinben minden.

2-Rossz gyertya(rossz gyertyahézag)

3-Nincs kompresszió(törött gyűrű..stb)

2016. dec. 15. 08:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/10 anonim ***** válasza:
3mm előgyula sok lesz, jó lesz a 2,5-is, de nem emiatt nem indul.
2016. dec. 15. 10:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/10 smitwesson ***** válasza:
Kb 2-3 cl sima motorolajat tegyél a gyertya nyílásán keresztűl a hengerbe, majd lassan körbeforgatod a főtengelyt, hogy jól szétkenje a dugó a henger falán. Gyertya be, szivató, rárug! Ha a feltételek adottak akkor ez a módszer akkora kompressziót csinál, hogy csak csuda!
2016. dec. 16. 06:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/10 anonim ***** válasza:
"hogy jól szétkenje a dugó a henger falán"..aminek a java részét a gyűrűk azonnal le is húzzák... :-) és adtál a sz..nak egy pofont.Egyéként itt vmi egyszerűbb baj lesz.
2016. dec. 16. 07:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/10 smitwesson ***** válasza:

7. Szerintem ha nem értesz hozzá akkor ezekkel a szakmai sületlenségekkel lépjél fel valami autós-kabaré fesztiválon mert ott sokkal nagyobb sikered lesz mint itt!

Gondold már végig? Hogy ugrik át az olaj a gyűrükön? Minek a hatására kerülne át a másik oldalra? 2x? Gratulálok!

2016. dec. 16. 13:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/10 anonim ***** válasza:
Zseniális nagytudású főmérnök ÚR! Szeretném ezennel megköszönni a többi-tudatlan- motorostársam nevében is,hogy közkincsé tette a kompresszió nélküli 2T motorok olajlocsolgatós javítási módját. :-)
2016. dec. 16. 16:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/10 anonim ***** válasza:

Aki azt irta, hogy egy kis olajat tegyen a hengerbe, annak igaza van, kompresszió hiba igy kizárható!!!!!

Aki meg ezt nem hiszi el az ne irjon hülyeségeket, nem kellene motor szerelésöl oktatást tartania, mert nem ért hozzá!!!!!!!!!!!!

Legalább is ne ossza az észt!

Köszönöm annak a kollegának, aki értelmesen leírta, a 2T motor kompresszió problémájának tesztjét.

2016. dec. 16. 19:50
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!