Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Európában az autók túlárazása...

Európában az autók túlárazása mesterséges vagy valamiféle oka?

Figyelt kérdés

Amerikában ugyanazt a Mustangot sokkal,milliókkal drágábban kapod meg Magyarországon vagy Németországban,mint az USA-ban.

Nyilván a behozatal drágít rajta, de nem ennyit.


A többi autó is indokolatlanul drága Európában.


Mondjuk ez Németországban nem olyan nagy gond, amikor kint jártam, több családi háznál is 2-3 autó parkolt.

Na, de ők is sokallják az árát.


Az USA-ban 5 millióból már egész komoly ÚJ autót lehet venni.

A használt 2-3 éveseket meg fele annyiért utánad dobják.Az ottani fizetésekhez képest ezek az árak a "nem pénz" kategóriába tartoznak.



Szerintem, Európában elég erős a zöld lobbi, akik kiharcolták,hogy mindenféle extra adóval,extra költséggel járjon egy autó.Emiatt, túlárazottakká váltak.

Az új világban, az autó a szabadság egyik szimbóluma.



2017. máj. 1. 15:36
 1/3 anonim ***** válasza:

8000km szállítás, vám, regisztrációs adó, haszon a szállításon, haszon a kereskedőnél...


Milyen az az egész komoly 5 millás új autó az USAban? :D

2017. máj. 1. 15:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 anonim ***** válasza:

USA-ban 13,660 $ a Ford Fiesta alapára. (3,9 millió)

A fusion pedig 22,120 $ (6,3 millió)

Németországban 9,990 EUR a full fapad edisön. (3,1 millió)

A Mondeo (ami ugyan az, mint az USA-ban a fusion) pedig 21,990 EUR ( 6,9 millió )


Tehát azért olyan borzalmas nagy különbségek nincsenek. Pláne, hogy az EU-ban az áfa és az adók is sokkal magasabbak a kocsikon. A fiesta nyilván azért olcsóbb, mert Kölnben gyártják. A Fusion-t meg mexikóban (míg a mondeot-t tán' a spanyoloknál drágábban).

2017. máj. 1. 16:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/3 anonim ***** válasza:

Plusz tegyük hozzá új autók szempontjából, hogy Magyarországon világrekorder áfát kell fizetni. Ami több milliós tételnél már nem kevés.


Ha valaki 6 millióért vesz egy új autót, annak az árából kapásból több, mint 1,5 millió forint azonnal repül állam bácsi zsebébe. Tehát igazából csak alig drágább 4 milliónál az a 6 milliós autó. Ebből lejön még a helyi szalon haszna, az importőr haszna, a szállítás és egyebek. Tehát a gyár alig 3 milliót kap a 6 millióért Magyarországon eladott kocsiért.


Az pedig nem csoda, hogy pl a Németeknél egy 10 év körüli autónak már alig van ára. Kicsit magasabbak ott, vagy Amerikában a bérek. Így egy 10 éves kocsi már ott a semmire nem jó csotrogány kategória, amit helyben nem is nagyon lehet elpasszolni, hacsak nem a kelet-európai neppereknek. Itthon meg egy 10 éves autó még a "menő, új autó" kategória egyes esetekben és több mint egy millió az ára.

2017. máj. 1. 19:26
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!