Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Ha ezeket a dolgokat megvásárl...

Ha ezeket a dolgokat megvásárlom rá, összehangolom, milyen lesz?

Figyelt kérdés

Adott egy 97-es Astra F 1.4 16V-s autóm.

Nos megchippeltetném,K&N légszűrőt kapna,illetve egy 4-2-1 es leömlőt. Gyárilag 90 le az autó,ha ez a setup kész lenne,hány ló lenne? tippeim szerint egy 105



2017. jún. 24. 14:36
 1/7 anonim ***** válasza:
100%

Gyárilag 90 lovas, ha mérsz egy kompressziót akkor kiderül, hogy abból már 10 megdöglött, majd ezt meglököd 20%-kal. Biztos így lesz.


Esetleg alátámasztanád valamivel, hogy ezt hogy sikerült kimatekozni? :D


Próbáld ki, ha neked ezzel bejön a 16-20%-os teljesítmény növelés akkor megveszem ezeket én is a Volvora és mindjárt tizenötezeré' 330 lovas lesz a paripa :D

2017. jún. 24. 14:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 A kérdező kommentje:

Jó lenne,így spontán számolgattam,de kajak.Nem néztem a kompresszió mérést. Na majd meglesetem :D Bár egyszerűbb lenne venni valami

jó pörgős benzinest :D

2017. jún. 24. 14:51
 3/7 anonim ***** válasza:
Még a zsigulis korszakban egy ilyen átalakítás (légszűrő+leömlő) hozott úgy 5 Lóerőt, pedig akkoriban a gyári alkatrészek nem épp a tökéletességükről voltak híresek. Nálad (ahol már alapból jobbak ezek az alkatrészek) nem hinném hogy 5 Ló felett hozna az átalakítás. Én ezzel kb. 90 Lóerőre lőném be az "új" teljesítményt, hiszen az #1 is jól írta, már minden bizonnyal veszített a gyári erejéből.
2017. jún. 24. 14:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 anonim ***** válasza:
Igazság szerint nem is a számadatok a lényegesek itt, hanem egy ilyen légbeömlős beavatkozás után egy dolog nagyon nagyon szokott javulni: a gázreakció. És egy ilyen lusta motornál, mint például ez az 1.4-es, biztos, hogy nagyon fog érződni a javulás, ettől pedig sokkal erősebbnek fogod érezni, mégha valójában nem is az. És úgyis az érzet a lényeg.
2017. jún. 24. 14:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/7 anonim ***** válasza:
Ha pörgős kell, akkor tényleg célszerű olyat venni, bár akár olyanra is át lehet alakítani (természetesen ebben az esetben a legalitást, károsanyagkibocsájtási normáknak való megfelelést, jó fogyasztást, hosszú élettartamot azonnal el kell felejteni). Alapja egy nagyobb nyitvatartású vezérműtengely, amivel tulajdonképpen a nyomatékcsúcsot el lehet vinni magasabb fordulatszám-tartományba. Ezzel értelemszerűen lent az autó sokat veszít az erejéből, viszont nagy fordulaton ennyivel erősebb is lesz.
2017. jún. 24. 14:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/7 anonim ***** válasza:
54%
Rigotechez vidd szekszárdra ott a te igényeid és a kocsi motorjához írnak király chipet
2017. jún. 25. 01:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/7 veterán vas ***** válasza:
72%

Egy kifogástalan, friss motornál, a felsoroltak beépítése és tökéletes összehangolása eredményezhet max. 6-8 %-os javulást.(a legideálisabb esetben)

Egy 20 éves Astránál a fenti átalakítás értelmetlen pénzkidobás.

2017. jún. 26. 10:27
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!