Szerintetek mi lehet a probléma?
Üdv! Adott egy Opel Astra G Ferdehátú autó és azt tapasztalom mostanában hogy egyenes úton ha elengedem a kormányt akkor a kocsi megy kicsit lefelé jobbra az útról. Nos azt tudom hogy futóműállítás kéne neki ez jövőhéten meg is fog történni! A futóműve át lett nézve és csak a jobbos-balos toronyszilent kottyan egy kicsit,de futóműállítás előtt kap ebből is újakat.
Viszont amit észrevettem hogy a bal első és jobb első keréknél a futófelületet megnézve a baloshoz képest a jobb oldali kopottabb és mégpedig a külső és belső oldala is kopottabb kicsit mint a balosnak. Nos ez szerintetek mitől lehet? A futóműállítás után ennek el kéne múlni igaz?
A rossz toronyszilent amúgy nem zavarhat be és nem miatta megy jobbra a kocsi? Mit érdemes még esetleg átnézetni hogy jó legyen és ne menjen félre? Válaszaitokat köszönöm előre is!
Lehet rossz trapézgömbfej is vagy kormányösszekötő.
Vagy az összetartás nem jó.
Ez nem futómű állítás kérdése.
Ha egy kerék mindkét szélén kopott a gumi, akkor egyértelműen kevés a levegőnyomás benne. (belapul a közepe)
Fújd föl az előírt értékre. (bár ettől nem fog a lekopott réteg visszanőni)
Nos megvolt a futóműállítás és kiderült hogy előttem valaki már okoskodott mert a kormánykerék is arrébb lett rakva de ezt is megigazitották! Viszont amit észrevettek a futóműállítás során meg amúgy énis észre vettem az az hogy a jobb első gumi kopottabb mint a többi 3 és főleg a külső és belső széle! A közepe az jó. Nos szerintetek ez mitől lehet? Mert ezt sajna elfelejtettem megkérdezni.
Lehet hogy a rosszul beállított futómű okozta ezt?
Már egyszer leírtam, de úgy tűnik nem olvasod a válaszokat.Ha egy guminak (csak egynek) a külső és belső széle egyaránt kopik, akkor abban a gumiban kevés a nyomás.
Számomra megfoghatatlan hogy egy tankolásnál, miért nem lehet pár percet rászánni arra, hogy rádugd a kompresszor csövét a kerekekre?
Időnként még a pótkerékre is...........
Ex kamionos vagyok.
A gumikat kicserélted már vagy még mindig ugyanazzal rohangálsz?Ha már kopott,akkor kopott is marad akármilyen futómű beállításon vagy túl.Levegőt sem nyomsz a gumiba mint ahogy a pacsikat sem osztogatod.A beállítás biztosan jó,nem kell azon cserélni vagy javítani semmit.Na igen,a kopott gumit talán érdemes lenne a bal oldalival együtt.Mert párban cserélünk és nem egyenként.A hiba nem a járgányban van,a vezető ülésben kell keresni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!