Miért utalták vissza a biztosításom összegét?
Szóval a történet az, hogy január 10-én elutaltam 96.000 Ft-ot a PostaAutóŐr biztosítonak. Ezt a pénzt 02.02-én visszaadták.
Megnéztem a gépjármű rendszámellenőrző felületén és ott az van, hogy van rá kötelező biztosításom. Utánna megnéztem a posta honlapján szerződésszám alapján és ott is azt írta, hogy nincs díjhátralékom.
Kaptam visszaigazoló e-mailt is, hogy sikeresen befizeztem (01.12-én).
De itt jönnek a problémák, ( ezt lehet rosszul tudom), de mivel én kártyával fizettem arra is kellett volna visszautalniuk. Ez nem így történt. Én nem tartózkodtam otthon amikor a postás készpénzben visszaadta édesanyámnak a díjat, és egy személyigazolvány számot sem kért tőle, csak egy aláírást ( kérdezem én, ha rossz lenne a kapcsolatom a szüleimmel és pl. Nem szóltak volna, hogy azonosítják be, hogy mégis ki vette át a pénzt?! Mert egy aláírásból nem hiszem.
A másik, hogy ez 3 napja történt, nem kaptam a pénz mellé semmilyen levelet, indoklást, e-mailt, hogy mégis miért kaptam vissza a pénzem, csak a rózsaszín csekknek a tetejét amin az volt, hogy díjvisszatérítés ( A szerződésben az utolsó befizetési határidő 02.19, utánna bonthatnak velem csak szerződést)
Mindenről, amire tegnap rákerestem, visszaigazoló e-mailek, szó szerint mindent kinyomtattam papír alapon, hivatalos dátummal ellátva.
Próbáltam a postát is hívni, hogy mégis most mivan, viszont fél órás várakozás után feladtam.
Kérdésem, az lenne, hogy ha bármi gubanc lenne ebből és ügyvédet fogadnék akkor lehetne esélyem megnyerni egy pert (jó ügyvédünk van). Mert hát na, amíg nem kapok semmiféle tájékoztatást addig nem szívesen fizetném be újra. Mert hát azért majdnem 100.000 Ft-ról beszélünk.
Ja, és olyan sem lehet, hogy többet fizettem be az évek során, mivel ez az első biztosításom gépjárműre.
Pedig érdemes lenne felhívni őket, vagy személyesen intézni valamit, hogy ez most mégis mi.
Én egyszer jártam úgy, hogy hónapokkal később visszafizette a biztosító a díjat semmi levél nélkül (állítólag ők azt is küldtek), én meg nem jártam utána (tudom, tudom... Öreg hiba, de új albérlet, munkahely stb., stb. és ez elmaradt) és legközelebb már az önkormányzat küldte a levelet, hogy megszűnt biztosítás miatt kivonják a forgalomból az autót. Na, akkor derült ki, hogy fél éve nincs biztosításom. Nem elég, hogy újra kellett kötni jó drágán, de még egy havi fizum is ráment a fedezetlenségi díjra.
Mielőtt ügyvédet fogadsz és pereskedésbe kezdenél, nem lenne egyszerűbb elbattyogni egy ügyfélszolgálati irodába és megkérdezni tőlük? Vagy legalább felhívni őket telefonon?
Egyébként érdekes dolgok mennek mostanában a biztosítóknál. Nemrég kötöttem neten KGFB biztosítást. Azt gondoltam hogy szokás szerint minden rendben, a biztosító visszaigazolta, kötvényesítette. Majd pár hét múlva jött egy levél, hogy automatikusan átpakoltak egy drágább csomagra, mert noha 1983-ban születtem, nem jár a "24 évnél idősebb sofőr" kedvezmény. Ez idén 2022-ben volt. Bementem az ügyfélszolgálatra, megkérdeztem, hogy ha 2022-1983=39, akkor hogyhogy szerintük nem vagyok még 24 éves?! Az ügyintéző nem nagyon tudott erre magyarázatot adni. Módosítani, kijavítani a saját hibájukat érdekes módon nem lehet. Írásban tudom felmondani a szerződést és újat kötni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!