Kezdőoldal » Közlekedés » Biztosítás, papírmunka » A bonus – malus fokozat...

A bonus – malus fokozat véglegesítése miatt adódott-e másoknak is gondjuk az új biztosítónál megkötött KGFB szerződéssel?

Figyelt kérdés

„(A 21/2011. (VI.10.) számú NGM rendelet értelmében)….A bonus – malus fokozat véglegesítéséhez a biztosító a szükséges adatokat a központi kártörténeti nyilvántar-tásból kérdezi le….”


„A hivatkozott rendelet a biztosítókat arra kötelezi, hogy amennyiben a szükséges adatok HATÁRIDŐRE nem beazonosít-hatóak és ezáltal a szerződés végleges besorolása nem állapítható meg, a szerződés BESOROLÁSÁT A00 KATEGÓRIÁBAN VÉGLEGESÍTSE.” (kiemelések tőlem…)


„Megszűnt szerződése alapján a megfelelő bonus-malus besorolást csak abban az esetben tudjuk érvényesíteni szerződésén, HA ELŐZŐ BIZTOSÍTÓJA A MEGSZŰNT SZERZŐDÉSÉT A KÖZPONTI KÁRTÖRTÉNETI NYILVÁNTARTÓ FELÉ MEGFELELŐEN LEJELENTETTE.”

(kiemelés tőlem..)


Kérdéseim:


1. hogy lehetséges, hogy ezekről a dolgokról ez év február 21-én kapom az értesítést? (Az idézett mondatok ebből, a 2012-02-15-i keltezésű levélből származnak)

2. honnan kell nekünk, biztosítottaknak tudnunk „A” HATÁRIDŐ-t? és az vajon mely időpont?

3. ha a rendelet szerint az előző biztosítónak kell lejelenteni a nála megszűnt szerződést, miért BENNÜNKET büntetnek a visszasorolás lehetőségének felemlegetésével??

4. mit tehetnek azok, akik ebben a helyzetben vannak, és az előző biztosítójuk a volt biztosítottjaik kérésének (esetleg) nem fognak eleget tenni?

5. Mi van itt?!?



2012. febr. 21. 15:38
1 2 3
 11/30 anonim ***** válasza:
Én januárban már írtam a panaszbejelentőn a PSZÁF-nek, mert az allianz nem törölte a biztosításomat pedig én időben felmondtam. Csatoltam a dokumentumokat is. Kb 2-3 hét múlva jött a válasz, amiben beollózták a felmondásról szóló összes jogszabályt (pedig nem azt kérdeztem vagy kértem), és írták hogy forduljak a biztosítóhoz a panasszal. Pedig éppen azért írtam a pszáf-nek hogy segítsen. Sajnos szerintem nem sokat érnek.
2012. febr. 21. 20:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/30 A kérdező kommentje:

Ez eléggé szörnyen hangzik...

Más lehetőség???

2012. febr. 21. 22:04
 13/30 anonim ***** válasza:
100%
Úgy néz ki nincs, én legalábbis nem találtam. Még nem tértem magamhoz, hogy így kivegyenek az ember zsebéből évi 100ezer ft-ot. Nincs hová panaszra menni. Kellene létrehozni egy csapatot akik így jártak és együtt perelni és minden fórumon megpróbálkozni a visszaállítással. Nem akarom elhinni hogy ez így működhet.
2012. febr. 21. 22:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/30 A kérdező kommentje:

Régebben ezt pertársaságnak hívták...

Nem tudom, most létezik-e vagy sem.

De minél több helyen kellene erről szót ejteni, tiltakozni.

Ez így egyszerűen hihetetlen...

2012. febr. 21. 22:56
 15/30 anonim ***** válasza:
100%
Sikerült ma az Allianz-tól kártörténeti igazolást kicsikarnom, amit benyújtok az új biztosítónál. Nem tudom ezt elfogadják-e, sajnos nem biztos. Az viszont biztos, hogy telefonon mindenki azt mondta, hogy jövő hétvégére megpróbálják helyrehozni a rendszert, mert most nem működik.
2012. febr. 22. 16:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/30 anonim ***** válasza:

Sikerült beszélnem a K&H-val is. Azt mondták, hogy küldjem el a kártörténeti igazolást amit a régi biztosító kiállított. Ez arra lesz jó, hogy könnyebben tudják egyeztetni az adataimat. (?) Ha az Allianz nem tölti fel jövő hét végéig az adatokat (akkor fogják újból lekérni),akkor majd vezetői döntés lesz, hogy átvezetik-e a beküldött kártörténeti igazolások alapján a bónuszokat. Érdekes lesz. Attól függ milyen lábbal kelnek a vezetőségben, majd ez dönti el hogy mi lesz a bónuszommal?

Ha nem lesz jó döntés akkor a károsultaknak össze kellene fogni és írni a pénzügyi békéltető testület-nek és panaszt tenni. Ha többen teszik akkor sikeresebb lehet a dolog.

Tehát aki teheti szerezze be az igazolásokat, ha lehet papír alapút is, azt könnyebb lobogtatni ha bizonyíték kell.

2012. febr. 22. 17:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/30 anonim ***** válasza:

Volt sok cikk is erről, pl. itt egy:

[link]

2012. febr. 22. 19:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 18/30 A kérdező kommentje:

tegnap 16:56!


Hogyan tudtad kicsikarni tőlük ezt?

2012. febr. 23. 09:42
 19/30 anonim ***** válasza:
Az egyik fiókban simán adtak, és az üf-et hívogatva meg egyet küldtek mailban. ha mailban kerestem őket úgy nem adtak, de volt olyan fiók ahol szintén nem.
2012. febr. 23. 11:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 20/30 A kérdező kommentje:

Köszönöm szépen.

Mi is próbálkoztunk és folytatjuk is a próbálkozást, tehát ezek szerint személyesen menjünk be.

Amúgy mi a netrisk-es alkuszok közvetítésével váltottunk biztosítót......

2012. febr. 24. 08:47
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!