Kezdőoldal » Közlekedés » Közlekedésbiztonság » 73 millió forintból meglehet...

73 millió forintból meglehet csinálni egy autópálya hídon azt, hogy kerékpárral és segédmotorral is biztonságos legyen átmenni rajta + rávezető utak?

Figyelt kérdés

A közelben 5 éve átadtak egy autópálya hidat. Addig illetve az azt követő 3 évben még a közelben működött egy komp ami évi 16 millió ft-ot emésztett fel. 2 éve ellehetetlenülés miatt leállt, a város további 25 millió ft. bírságot fizetett ki. Így ez kiszámolva 73 millió ft.


A kérdéses terület 5 km-re lenne az autópálya hídon a várostól, de e helyett 35 km-t kell menni, mert a pálya hídon nem lehet átmenni. Csak, hogy szervízjárda van, az teljesen biztonságos. Egy 2 méterrel arrébb mind2 oldalon van egy ,,kijárat" csak el van zárva kerítéssel. Egyik oldalon fut a hídra út, a másik oldalon pedig 1 km-rel arrébb a töltésen van út, tehát csak ezt a szakaszt kellene kitölteni aszfalttal, ami tudom, töltésen em olcsó. Összeségében csak a szervíz járdára kellene felvezezetéseket csinálni + a töltés út 1 km-en. A kompnál azért a híd korszerűbb lenne. Ha azt a 75 milliót nem arra a vacakra szórják el, hanem ráköltötték volna a hídra, akkor az kijött volna nem, engedélyeztetéssel meg mi egymással együtt is abból a pénzből? Ezért kit lehet és kit kell felelősségre vonni???!



2016. ápr. 28. 16:21
 1/8 anonim ***** válasza:
73 erre semmi.
2016. ápr. 28. 20:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 anonim ***** válasza:
27%

Szerintem mindenki költözzön el Marosleléről, az utolsó kapcsolja le a villanyt!

Vagy zaklassátok Botkát, hogy csináltassa meg a tápéi hidat.

2016. ápr. 28. 22:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/8 A kérdező kommentje:

Az nem jönne ki 73 millió forintból. :(


Az autópálya híd egyszerűbb lett volna :/

2016. ápr. 28. 22:56
 4/8 anonim ***** válasza:
60%

Ne itt verd a tamtamot, itt nincsenek döntéshozók. Hiába írsz ki havonta 2-3 kérdést ide, a marosszögi lakosság közlekedési gondjaira itt gyógyírt nem adhatunk.


Ha realisztikus megoldást akarsz, hosszabbítasd meg az Algyő és Adymajor közti buszokat Szegedig. Szervezz tiltakozó közösséget az elégedetlen marosszögi utasokból és álljatok ki magatokért keményen. Csak így lehet eredményt elérni.

2016. ápr. 28. 23:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/8 anonim ***** válasza:
73 millióból egy járda megoldható lett volna, motorosoknak út vagy direkt bicikliút e mellé már nem hiszem.
2016. ápr. 29. 12:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/8 A kérdező kommentje:

Az is valami lett volna, igaz amúgy fizikailag így is át lehet menni rajta kerékpárral.


http://www.gyakorikerdesek.hu/kozlekedes__kozlekedesbiztonsa..


Az utolsó kommentben leírtam a tapasztalatomat, ugyanis én 1x sikeresen bementem azon keresztül Szegedre.


Nekem az is tökéletesen megfelelő lenne a jelenlegi állapot azaz, hogy felviszem meg leviszem a lépcsőn a kerót, a hídon meg át tolom. Csak ezt a büdös életbe nem fogják megengedni és ha lekapcsolnak akkor magyarázkodhatok a rendőrnek. Pedig jó időben még kerékpárral is 20 percre lenne a város, ami azért igen csak környezetkímélőbb meg olcsóbb mint a kocsi!

2016. ápr. 29. 18:53
 7/8 Alex Fly ***** válasza:
Nem. Bármennyit rákölthetsz, ha kerékpárral is át lehet rajta menni, akkor az már nem lehet autópálya. Márpedig ha annak épült, nem fogják visszaminősíteni.
2016. máj. 1. 11:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/8 A kérdező kommentje:

[link]


Utolsó!


Megint csak a Pentele hidat tudom felhozni példának...


,,A leállósávokkal együtt 6 sávos autópálya, kerékpárút és járda található rajta."


Google térképen megnéztem, ezt eleve szélesebbre gyártották, ezen a szervíz út helyén található a kerékpár út és járda, itt ez a szakasz valóban szélesebb. Egy ilyen a Móra Ferenc Tisza hídon 73 millióból nem jött volna össze, de egy gyalogút még igen.


A Pentele híd pedig első sorban az M8-as autópálya része, mégis megtudták oldani, hogy kerékpárút is legyen rajta.


Persze itt már előre megmondták, a helyiek közlekedése és a térség fejlesztése nem szempont, egyedüli cél a városok tehermentesítése volt.


Így utólag nem is lehet már semmit sem tenni, ezt belátom. Azt a vacak kompra pazarolt pénzt lehetett volna még erre az értelmesebb célra költeni, a város vezetés már az autópálya megépülése előtt is megakarta már szüntetni. Mindezek ellenére nem foglalkozott a kérdéssel, nem szerepelt a programjában a térség fejlesztése, magyarul le vagyunk sz**va.


De engem nem érdekel már, nekem a híd jelenlegi állapota is megfelelő, jelenleg közmunkás vagyok, ha el is kapnak, hajtsa be a büntetést, sok sikert!

2016. máj. 1. 16:05

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!