Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » Más is tapasztalta ezt a BKK...

Más is tapasztalta ezt a BKK automatából vásárolt országbérlettel kapcsolatban?

Figyelt kérdés

Legutóbb a BKK automatából vettem országbérletet, mert kézenfekvő volt a megállóban megvenni. Sokat ingázom, csütörtökön leutaztam vele vidékre, a MÁV-on teljesen rendben volt vele minden, de a Volánbuszon a kódbeolvasó azt jelezte, hogy sikertelen érvényesítés vagy érvénytelen, vagy valami ilyesmit. Nagy dilemmázás után a buszsofőr felengedett a buszra, mert láthatóan egy érvényes bérlet volt, a diákigazolványom is ott volt hozzá, de kellemetlen volt a szitu. A következő buszozásom alkalmával is ez történt.

Tapasztalt valaki ehhez hasonlót? Kinél lehet a baj?

Tapasztalt ilyet esetleg



márc. 24. 12:54
 1/7 A kérdező kommentje:
Bocsánat, a végén ott maradt egy fél törlésre szánt mondat.
márc. 24. 12:55
 2/7 anonim ***** válasza:
100%

Valószinüleg nem ment át a volán rendszerébe az adat.

Volt is már erről kérdés itt ha jól emlékszem, úgyhogy nem egyedi eset.

márc. 24. 13:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/7 anonim ***** válasza:
100%
Rendszeresen átélem ezt vele. Minden máson jól működik. És úgy sem működik ha letakarom a kisebbik kódot. Szerencsére nem sokszor kell Volánbuszon utaznom, de ilyenkor már előre bosszankodok, mert tudom, hogy jön a magyarázkodás.
márc. 24. 13:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 A kérdező kommentje:
Köszönöm! Lehet, hogy holnap betelefonálok az ügyfélszolgálatra jelezni a problémát.
márc. 24. 13:24
 5/7 anonim ***** válasza:
100%
Egyébként ez ugyanúgy előfordult velem még tavaly a MÁV Appos országbérlettel Volánbuszon, úgyhogy ott az adatbázissal vannak gondok, de ahogy látom, nem sietik el a hibák javítását. Több ismerős is panaszkodott, sőt volt olyan is, hogy a Volánbusz pénztárban váltott országbérletet sem fogadta el a validátor. Ő akkor írt az ügyfélszolgálatnak, és tényleg kiderült, hogy nem volt bent a rendszerben a bérlet, ami felettébb furcsa, hisz tőlük vette. Én eddig csak Volánbusznál lévő hibáról hallottam ismeretségi körben is, és az is érdekes, hogy a XY értékesítési csatorna -> Volánbusz irányában vannak gondok, fordítva nincsen. Érdekes, hogy minden más szereplőnek sikerült az integráció, és már megint a Volánbusz az, aki kullog sereghajtóként. Nem ártana, ha az IT részlegüket kicsit rendbe tennék kompetens szakemberekkel, de lehet némi akarat is csodákra lenne képes.
márc. 24. 15:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/7 A kérdező kommentje:
Teljesen igazad van. Az ügyfélszolgálat mondta, hogy többen is jelezték már feléjük a hibát. De mondjuk akkor erről tájékoztathatnák a buszsofőröket, hogy ne kelljen az embernek naponta könyörögni azért, hogy felengedjék a buszra, az amúgy érvényes bérlettel (ez nyilván nem a sofőrök hibája).
márc. 25. 16:20
 7/7 anonim ***** válasza:
Ez a MÁV "találmánya", minden vármegye- és országbérlet az ő rendszerükben kezdődik, aztán átkerül a Volánbuszhoz. A BKK-s verzió is, amíg az nem igazol vissza ki se adja a gép a bérletet, de utána a Volánbusz rendszerébe már van, hogy nem kerül át. Ami egy baromság, mert egyébként a teljesen közös tarifarendszer a cél, simán ráköthették volna a validátort közvetlen a MÁV rendszerére és onnan ellenőrizhetné. Így a MÁV minden bérletet jónak lát, a Volánbusz már nem. Ha már így alakult, lenne megoldás a problémára, de vagy lusták a fejlesztők, vagy kötekszenek, hogy nem akarják megcsinálni garanciában, fizessen a Volánbusz. Az meg gondolom nem akar.
márc. 25. 16:50
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!