Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » Repülés kedvelők ide! Hogyan...

Repülés kedvelők ide! Hogyan látod a Malév jelenlegi helyzetét? (bővebben lent)

Figyelt kérdés

Szerintetek lesz valaha a Malév olyan helyzetben hogy Boeing 777-200 típusú repülőgépet üzemeltessen?


Nagy hatótávolságú járatokat indítson Ausztráliába, Dél Amerikába stb. Lenne fejlődési lehetősége ebben a kiélezett helyzetben?


Régebben voltak tervek arra hogy új nevet adnak a Malévnak, egy fórumon olvastam anno egy új nevet. Budapest Airways. Új névvel, új marketinggel, és persze nagy hatótávolságú gépekkel mennyire lenne nyereséges a cég?


Egyéb ötleteket is várok!


2010. okt. 28. 23:38
 1/5 anonim válasza:
100%
Szerintem, ha lesznek újra nagy hatótávolságú járatok, akkor azok első sorban Észak-Amerikában lesznek (pl. New York). Az ausztáliai, dél-amerikai,stb. járatokat szerintem egyáltalán nem érné meg nekik üzemeltetni, mert nem tudnák megtölteni a gépet. Egyenlőre a Boeing 777-esre sem látok esélyt. Inkább a 767-es jöhetne szóba, szintén azért mert nem valószínű, hogy megtudnák tölteni. A Malév helyzetében én úgy látom, hogy a kihasználtságot kell növelni, mert akkor válhat egy járat nyereségessé.
2010. okt. 28. 23:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 anonim ***** válasza:
49%

A közelmúltját se feledjük el...... Nem véletlenül vásárolták vissza, pusztán a név és a munkahelyek fenntartása miatt.

(Már régen csődbe ment volna önállóan a kapitalista viszonyok között!

Nem biztos, hogy NEMZETI légitársaságra van szükségünk, ennek minden üzleti kockázatával együtt.)

2010. okt. 29. 01:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 anonim ***** válasza:
100%

Megvalósítható, de minek? Nincs annyi ember magyarországon, aki napi szinten akarna Ausztráliába menni, vagy Amerikába. Egy gép baromi drága, a fenntartása szintén, és pl egy 777-est vagy 747-est (de igazából minden gépre igaz) félig telve küldeni hatalmas veszteség.


Maximum arra lenne esély, hogy esetleg Oroszország, vagy Kína felé egyfajta légi hub legyünk, és rajtunk keresztül áramoljon az odatartó ember áradat. De ehhez meg kicsi a reptér, és hatalmas kampány kéne, hogy a sokkalta nagyobb cégeket leverjük.


Amúgy a céggel semmi gond nem lenne, csupán kicsit át kéne alakítani a járatokat, hogy jobban ki legyenek használva.


A Budapest-Dél Amerika meg végképp nehezen megoldható, és teljesen szükségtelen. Hetente van húsz ember, aki akar odamenni, és magyar viszonyok között lehetetlen megtölteni egy gépet (már csak az ára miatt is...)

2010. okt. 29. 10:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 anonim válasza:

Ha nem csak a magyar utazóközönségre gondolna a Malév, hanem, a kelet- és közép-európaira, akkor nagyobb esély lenne egy sikeres dél-amerikai járatnak (akkor talán összejönne egy 777-esnyi ember). Tudtommal ebből a térségből nincs közvetlen járat Dél-Amerikába (Ausztráliába se). Ausztrália esetében az sem lenne hátrány, hogy nem kellene nyugatra utazni 2-3órát(Frankfurt, London, stb.), hogy utána kelet felé még egyszer leutazzák ezt a távolságot (kb. 6 óra spórolás), plusz az Ausztráliáig tartó távolságot. Remélem érthető, hogy mit akarok mondani. Csak ahhoz, hogy ez jól működjön, nagyon jól kellene ezt reklámozni a környező országokban is.

(Az első válaszoló voltam).

2010. okt. 29. 10:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/5 A kérdező kommentje:

Természetesen én sem úgy gondoltam, hogy a szűkebb hazánkat vegyük figyelembe ennél a dolognál. Hisz valamivel több mint 50 éve több millió ember vándorolt ki Magyarországról és a környező közép európai országokból. Akiknek jó része ha más nem, évente 1x biztos hogy hazalátogat. Az elmúlt években felértékelődött Ferihegy szerepe, de ebben a régióban nincsenek transzkontinentális járatok. Ha figyelembe vesszük azt, hogy sokan Frankfurtba vagy Londonba utaznak azért hogy átszállással feljussanak egy ilyen járatra, ilyen erővel utazhatna Budapestre is hogy innen induljon, nem beszélve arról hogy nagyon sok időt spórolna. A Malévnak túl sok járat nyitási esélye ebben a kiélezett európai légi közlekedésben nem sok van. Csak is akkor lehet esélye fent maradni, ha valami újat tesz az asztalra, olyat amiért a Kárpát medencében élők nagy részének messzire kell hogy elutazzon.


Színvonalas fedélzeti kiszolgálás, a jól ismert üzleti és turista osztályokon kívül, az első osztály bevezetése a transzkontinentális járatokon, átgondoltabb menetrend a környező országokba és úgy gondolom máris meg lenne töltve néhány járat.


Persze az is fontos lenne, hogy olyan úti célokat válasszon ahol van elég potenciális utas jelölt. Sydney, Melbourne, Auckland, Boston, Cleveland, Detroit, Montreal..csak néhány példa ahol több millió magyar és egyéb közép európai bevándorló, vagy azok leszármazottai és családjaik élnek.


Másrészt a turizmus növekedést is okozhat egy ilyen fejlesztés, hisz többen választanák nyaralási úti célnak Magyarországot ha közvetlen járatok lennének. Jó magam is ha egy világ városba érkeznék először, mondjuk Londonba azt hiszem ott maradnék, és ott tölteném el a vakációt, és nem repülnék még 3 órát, egy kimerítő 20 órás repülő út után.

2010. okt. 29. 14:53

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!