Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » Tudnátok segíteni nekem? Jól...

Tudnátok segíteni nekem? Jól gondolom azt hogy 3 bérletet is meg kell vennem? (Budapest és környéke)

Figyelt kérdés

Sziasztok! Továbbtanulás előtt állok, a tömegközlekedést fogom használni Budapesten belül és kívül.

Az a helyzet hogy én Solymár községháztól utaznék Hűvösvölgyig. Onnan Hűvösvölgytől Nagykovácsi BM iskoláig. Ezeket azokkal a kék buszokkal tenném meg.

Ha jól számolom nekem 3 bérlet kell, egy Bp.-i, egy környéki bérlet Solymárra, és még egy környéki Nagykovácsira.

Nagykovácsira pont 1 megálló miatt kell a környéki, mert a bb bérlet csak Adyligetig jó. A solymári bérletnél meg a Kökörcsin utca a választó. Tényleg ekkora lehúzás a tömegközlekedés? Diák vagyok de ez így sem lesz olcsó.

Tudtok olcsóbb megoldást? A környéki bérlet nem érvényes ha már beléptem bb.-re? (Ez a legegyszerűbb útvonal hogy elhussak a suliig).

Nagyon megköszönném a tájékoztató válaszokat! :)



2016. aug. 29. 08:02
 1/7 anonim ***** válasza:
100%

Sajnos igen. Ezek a bérletek általában úgy vannak kitalálva, hogy az emberek szinte 100%-a Agglomerációból jár be Budapestre, vagy fordítva, így a két bérlet elég.


Sajnos neked nincs szerencséd, nem túl gyakori, hogy az emberek egy agglomerációs településből egy másikba járnak át rendszeresen Budapest érintésével, annyit tehetsz, hogy megsprórolod az egyik bérletet azzal, hogy Adyligetnél leszállsz és sétálsz 5 percet.

2016. aug. 29. 10:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 A kérdező kommentje:
Köszi szépen a választ! :)
2016. aug. 29. 11:21
 3/7 anonim ***** válasza:
56%

Diákként elvileg vehetsz 90%os bérletet környékiből, az úgy 595 Ft egy havi.

De ha a Nagykovácsisat nem akarod, akkor Adyligettől gyalogolhatsz, nem oylan nagy a táv. Meg ha hűvösvölgy felől mész, akkor első ajtónál felszállsz a sima bérlettel, a BM iskolánál meg le, nem fogja nézni a sofőr úgyse, hogy egy megállóval odébb szálltál le.

2016. aug. 29. 11:23