Kezdőoldal » Közoktatás, tanfolyamok » Magyar iskolák » Milyen iskolai traumáitok...

Milyen iskolai traumáitok vannak, esetleg tanárokkal, vagy bármi mással kapcsolatos dolgok miatt?

Figyelt kérdés

Én még diák vagyok, tehát már egy kicsit emberközpontúbb oktatási rendszerben tanulhattam, de kiváncsi lennék hogy másoknak milyen traumatikus dolgok hatottak az életükre a suliból.

Én biztos fel tudnék hozni pár példát, az biztos hogy 7-8. osztályban a fizika tanár örökre belém vert félelmet, alsóbbrendűségi érzést, stb.

de nem én akarok most mesélni



márc. 8. 22:33
 1/4 anonim ***** válasza:
45%

Nem volt traumám egyszer sem. Igazából balhé volt az egyik tanárommal. Logisztikára jártam és valami vállalkozást "tanított"... ez egy 63 éves faszi volt egy cégnek a 2. embere volt nyugat m.o-n és utolsó éveiben nyugdíj előtt jött "tanítani" gondolom hogy elverje a pöpöst.



Na hát amellett hogy ki kellett javítanom nem egyszer (jogi téma pl, akkor jöttem a rendőrségről..) valamint olyanokat beszélt nem kell tőke egy vállakozáshoz a semmiből milliomos leszel meg ilyenek :D


Belezavarodott a saját monológjába és rávert az asztalra én meg feláltam neki és elhordtam a fenébe meg felemeltem a kezem ha még 1x így viselkedik velem mások előtt akkor olyan pofont leverek hogy a szemüvegét a 2.-on keresheti.


A vége az lett bement az igazgatóhoz panaszt tenni, az igazgató meg elmagyarázta hogy ez egy iskola és nem egy cég ahol ő a főnök, és örüljön neki hogy nem vertem meg ezek után ahogy egy felnőtt emberrel beszélt... onnantól csend volt.



Sajnos nagyon rossz a mai oktatás, nem lennék ma sulis pedig csak 6 éve végeztem.

márc. 8. 23:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 anonim ***** válasza:
100%
Olvasd el végre a Légy jó mindhaláligot, ha tényleg érdekel.
márc. 9. 16:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 valaki : ***** válasza:

5. osztály, történelemtanár...