Kezdőoldal » Közoktatás, tanfolyamok » Tanulási lehetőségek » Könnyűipari mérnök szakos...

Könnyűipari mérnök szakos hallgató vagyok, valamilyen ingyenes képzést szeretnék elvégezni az egyetem mellett, szerintetek mit lenne érdemes?

Figyelt kérdés
Ha valaki nem tudná ilyen szakirányok vannak a szakomon: Csomagoló és papírgyártó, Kreatív technológiák (Textil, bőr) Minőségirányítási rendszerfejlesztő, Nyomda és média
2014. aug. 18. 17:17
 1/7 pokiloki ***** válasza:
Hát ha FSZ -re mennél akkor egy HR menedzsert választanék , mert az minden diplomához nagyon hasznos , főleg ha multiba mész. Mivel a szakod egy igen gyenge ,, büfészak,, ezért én szerintem még tán egy könyvelőit vagy pénzügyi-t gondolok el neked. De nagyon jó ötlet lenne erre szerintem a Munkavédelmi technikus vagy a tűzvédelmi technikus , mivel ez minden céghez kell.
2014. aug. 18. 18:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 anonim ***** válasza:
Utolsó kettőt ma megoldják dolgozókkal kamura, arra embert nem vesznek fel. Mi érdekel 21 éves kor alatt az első OKJ ingyenes tehát másra is mehetsz ha ez alatt vagy.
2014. aug. 18. 20:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/7 pokiloki ***** válasza:
Első vagyok. Igen magában nem vesznek fel azért embert, de őt se főállásba annak vennék fel. És hát az a havi mellékes 20-25 e Ft amit kapna a 2 plusz OKJ- ért azért az is évente 250-300e Ft. AZért az se semmi. Már az első évben visszajön a képzés ára. És ha az mondod h hülyeség akkor lenne letenni akk azt mondom h ha kijönne a kis büntetőszerv akkor majd pislogna minden cég hogyha csak ,,dolgozokkal,, oldja meg a tűz és munka biztonsági előírásokat :D .
2014. aug. 19. 08:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 A kérdező kommentje:
köszönöm a válaszokat :)
2014. aug. 23. 20:11
 5/7 anonim ***** válasza:

# 3/4


Jaj de álomvilágban élsz te még.

2014. aug. 23. 20:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/7 pokiloki ***** válasza: