Kezdőoldal » Közoktatás, tanfolyamok » Tanulási lehetőségek » Matek Emelt szintű érettségire...

Matek Emelt szintű érettségire 10 hónap alatt fel lehet készülni, heti 5x2,5 óra tanulással, ha legalább 70%-ot szeretnék?

Figyelt kérdés

Melózok így napi 2-2,5 órát tudok rászánni, heti 5x.

9 éve érettségiztem azóta nem matekoztam. Szóval át kell nézni a 9.-es közép anyagtól kezdve.

Legalább 70%-ot szeretnék.

Ha be kéne sorolni se orsszabb se jobb nem vagyok az átlagnál matekból, bár ez se sokat mondó.


Lehetséges?

Esélytelen?

Ha ez kevés ráfordított idő, akkor szerinted mennyi lenne minimum az elegendő ráfordítás?


Külön tanárhoz nem akarok, minden témakörhöz van bőven tananyag youtube-n.


Köszi :)



2017. júl. 17. 14:59
 1/5 anonim ***** válasza:
100%

Ha tényleg ennyi időt szánsz rá, akkor elég.

(20 éve ebben a műfajban tanító tanár vagyok.)

Az nagyon fontos, hogy készíts egy beosztást, munkatervet heti bontásban, ami szerint haladsz a témakörökkel, és legyen idő a vegyes feladatsorokra is.

A legtöbb időt egyéni feladatmegoldásra szánj, nem elég, ha csak nézed a videókat!

Az ugye megvan, hogy már nincs 10 hónap? Nagyon megy az idő, és feszesen kell tartani a tervet.

Szerintem, ha nem is hetente, de érdemes egy profi tanár segítségét kérni mondjuk 2-3 hetente, aki követi a haladásodat.

2017. júl. 17. 15:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 anonim ***** válasza:
73%
Matekban csak gyakorlás kérdése az egész. Emelt szóbelire viszont sok bizonyítást,tételt kell tudni fejből, szóval készülj. Mozaikos és a Czapáry féle könyvet ajánlom.
2017. júl. 17. 16:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 anonim ***** válasza:
100%

Bár minden matekfaktos diákom heti 12,5 (5*2,5) órát matekozna! Ha tényleg ennyit foglalkozol a matekkal akkor biztosan meg lesz a 70 százalék.

A kidolgozott szóbeli tételek fenn vannak a neten. A korrábbi érettségi feladatok szintúgy.

Sok sikert!

2017. júl. 17. 17:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 anonim ***** válasza:
100%