Kezdőoldal » Kultúra és közösség » Egyéb kérdések » Az ügyfélszolgálatokat miért...

Az ügyfélszolgálatokat miért kezdik el "lebutítani"?

Figyelt kérdés

Több szolgáltatónál is tapasztaltam,hogy nagyon lebutítják az ügyfélszolgálatot.


Az egyik nagy internetes webshopnál konkrétan megszüntették a telefonos ügyfélszolgálatot.Helyette van chat, ahol alig lehet elérni az ügyintézőt, veszekedni kell a robottal.


Ma meg egy külföldi futárszolgálatnál tapasztaltam ilyesmit.Nagyon eldugják a telefonszámukat, e-mail címüket ,hogy véletlenül se lehessen megtalálni.

Ez pedig nem ügyfélszolgálat.


Azaz ügyfélszolgálat,hogy telefonálok és az ügyintéző megmondja a választ a kérdésemre, intézkedik egyből.


Az nem ügyfélszolgálat,hogy fél órán keresztül túrom a weblapjukat információ után kutatva, ami vagy meglesz, vagy nem.


jan. 10. 19:45
 1/8 anonim ***** válasza:
100%
A pénz miatt.
jan. 10. 19:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 anonim válasza:
100%

"Az egyik nagy internetes webshopnál konkrétan megszüntették a telefonos ügyfélszolgálatot.Helyette van chat, ahol alig lehet elérni az ügyintézőt, veszekedni kell a robottal."


Te is az emaggal szívtál.


Sajnos nagyon megszopattak máshonnan vásárolok személyesen.

jan. 10. 19:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/8 anonim ***** válasza:
94%
Költségcsökkentés.
jan. 10. 19:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 Justinianus ***** válasza:
46%

Azokkal a sz.háziakkal amúgy sem szabad kezdeni, azt küld a román meg a lengyel birka, amit akar, olcsóbbat, mint amit rendeltél.

Csak megígértem nekik, hogy mindenhol dicsérni fogom őket. Nem mintha válaszoltak volna. :)

jan. 10. 20:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/8 anonim ***** válasza:
83%
Nálunk még élő ügyfélszolgalat van, de sajnos szinte csak a hülyék jönnek. Azokra kár fenntartani élő ügyfélszolgalatot. A normális meg neten is el tudja intézni.
jan. 10. 21:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/8 Koplárovics Béci ***** válasza:
88%
Mondjuk az tény, hogy a kérdések 95%-át simán el tudja intézni egy agyatlan robot is. Még csak AI sem kell hozzá. Mondjuk ez inkább a vásárlókat minősíti, mint a webáruházat (ugyanis azoknak az infóknak, amiket így megtudhatnak, általában a 100%-a amúgy elérhető az adott weblapon).
jan. 10. 22:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/8 anonim ***** válasza:
17%

5-6.

Az e magnál a rendelésem nem engedték kifizetni sem lemondani 3 napomat vette el az életemből remélem szívtok majd a robottal ti is!

jan. 11. 00:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/8 Koplárovics Béci ***** válasza:
#7: köszönöm a jókívánságaidat, valamint kérlek nézz utána annak, hogy mit jelent az, hogy 95%.
jan. 12. 18:01
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!