Kezdőoldal » Kultúra és közösség » Vallás » Az angyalok tényleg segítenek?...

Az angyalok tényleg segítenek? Az ezotérikusok hisznek Istenben?

Figyelt kérdés

Ha igen,akkor miért nem közvetlenül Tőle kérnek segítséget,miért az angyaloktól? Hiszen végülis őket is teremtette valaki. Miért van szükség arra,hogy a teremtményeihez forduljunk?


Kérem a hozzászólókat,kíméljenek az olyan válaszoktól,hogy " Isten nincs,és angyalok se". Én most az ezotérikusok hitére vagyok kíváncsi,az eredetére,és,hogy miért hisznek abban,amiben hisznek,azt meg egy ateista nem hiszem,hogy pontosan meg tudná határozni. Köszönöm előre is :)



2016. aug. 6. 01:02
 1/7 A kérdező kommentje:
Elnézést,rossz kategóriába tettem,még kezdő vagyok itt :) Ha valaki tudja,hogy kell áthelyezni máshova,és szólna róla,azt is megköszönném! :)
2016. aug. 6. 01:04
 2/7 anonim ***** válasza:

Az ezotériát ne vallásként képzeld el, hanem egy olyan témakörként, amelybe a te vallásod is belefér.

Másrészt függetlenítsd az Atyát attól a világtól, amelyben élsz. Az Atya mindannyiunk atyja, mentes a pillanatnyi ítélkezéstől... egy olyan személyt próbálj elképzelni, aki egylényegű a léteünkel. A léted egy az atyával...

az angyalok az atya segítői... de a létük nem emberszerű.

2016. aug. 6. 02:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/7 anonim ***** válasza:
Az ezoterikusok hite nem egységes. Az eredetét valahol a neoplatonizmusban kell keresni... amikor az őskereszténység összeolvadt a gnoszticizmussal.
2016. aug. 6. 02:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 anonim ***** válasza:
53%