1/7 anonim válasza:
2/7 A kérdező kommentje:
és miért nem használják?
2014. szept. 12. 12:16
3/7 anonim válasza:
A láncfűrészem láncvezerőjének orrkerekét a mai napig rendszeresen zsírzom a kérdésedben említett szerkezettel.
A munkahelyemen a nyomdagépek(még a legmodernebbek is)bizonyos forgó+csúszó alkatrészeinek így biztosítjuk a napi kenőanyagot.
4/7 spityeg válasza:
Mai napig használják mechanikus forgó csúszó alkatrészeknél, pl emelőhátfal. egy kis bütyökre "szemre" kell ráilleszteni.
5/7 A kérdező kommentje:
de mi az ami leváltotta általában?
2014. szept. 14. 08:46
6/7 anonim válasza:
Hogy érted,hogy nem használják?
Sok helyen használnak zsírzót,azzal pumpálják a zsírt a zsírzószemen keresztül például a gömbcsuklókba és egyéb zsírral kent mozgó alkatrészekbe.
7/7 Athlon77 válasza:
Persze hogy használjuk... Autó ipar, gépiparban még ma is. Ahol gördülő (csapágyak), csúszó felületek (vezető szárak) vannak még ma is kell zsírozni hogy ne kopjanak. Van ahol már automata. A kézit egy kar segítségével pumpáljuk, az automata az működhet elektromos motorral (szivattyú) vagy pneumatikusan (sűrített levegővel.)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!