Kezdőoldal » Otthon » Egyéb kérdések » Mostanában másnak is problémás...

Mostanában másnak is problémás a Vodafone-nál internet-befizetéssel csekk útján, konkrétan mi és mit lehet tenni (többi lent) ?

Figyelt kérdés

Nem küldik a csekket, csak üzennek, hogy elmaradás van és korlátozni fogják majd kikapcsolni a netet.

Telefonon 1 óra várakozassal el lehet őket érni az ügyfélszolgálaton, ahol közlik, hogy majd jon5a csekk, átállás volt stb, ne aggódjunk. Azóta jött SMS is, hogy fizessünk. Mire, ha nincs csekk? Bankira nem tudunk áttérni, de ha tudnánk is biztosabb a csekk alapú fizetés.

Személyesen is bementünk már, ott adtak valami papírt, hogy ne lehet vele fizetni a piacon!, igen, a piacon... Ez az Alle Vodafone-nál történt. Szerencsére zárva volt a "pavilon", mert közben kaptam információt, hogy ott verik át az embert, ahol tudják.


Ismerjük, hogy a Voda xar meg egyebek, nem kell írni, szeretném tudni, hogy csupán velünk csinálják ezt, vagy jár más is hasonló cipőben, ill. minden segítséget elfogadok, mert ez 2 hónapja megy és tarthatatlan!


2022. szept. 15. 18:35
1 2
 1/17 anonim ***** válasza:
28%
Milyen csekk? Miért nem kértek online számlát emailban vagy alkalmazasban? Ki kap még egyáltalán csekket??
2022. szept. 15. 18:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/17 anonim ***** válasza:
Nekünk csoportos beszedés van. Már másodszor küldtek csekket.
2022. szept. 15. 19:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/17 anonim ***** válasza:
Én My Vodafonon fizetem. Múltkor nem működött a rendszer. Felhívtam őket, adtak egy bankszámlaszámot ahova elutaltam az összeget.
2022. szept. 15. 19:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/17 A kérdező kommentje:
A csekk alapjáni befizetések érdekelnek továbbra is, és nem csoportosak. Köszönöm.
2022. szept. 15. 21:51
 5/17 anonim ***** válasza:
Én azt hiszem adtam segítséget. Az is talán egy opció, hogy az adott bankszámlaszámra elutalod, akár a bankodból az összeget. Talán még mindig előrébb vagy, mint várni a csekket. De ez nem az én gondom, nem az én problémám.
2022. szept. 15. 21:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/17 A kérdező kommentje:

#5! Nem bizony, szevasz!


Többieknek: nincs bankszámlánk, nem is lesz! Nincs annyi pénzünk, hogy fenntartsuk az adminisztrációs és kezelési költségekkel azt a pár tízezer forintot havonta, ami lennen deez magánügy, az én szociális és egyéb problémám, s nem ezért fordultam hozzátok. A kérdésem világos.

2022. szept. 15. 22:02
 7/17 anonim ***** válasza:
Akkor fordulj a Magyar Psstához bizalommal. A csekkeket ugyanis ők kézbesítik, nem pedig a Vodafone.
2022. szept. 15. 22:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/17 anonim ***** válasza:

Ez a bajunk.

En irtama weboldalukon panaszlevelet,h felhaborito ez a szitu ,h nem jon csekk es jon a fenyegetes vagy alig kapok idot befizetni. Igy minden erommel azon vagyok,h mas szolgaltatot keresek es felmondom veluk a hatarozatlan ideju szerzodesem!!


Azota idoben kuldik a rohadekok a csekket.

2022. szept. 16. 03:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/17 anonim ***** válasza:
Pár tízezer havonta a kezelési költség? HOL?
2022. szept. 16. 10:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/17 A kérdező kommentje:

7/10


A Vodafone nem küldte még ki, akkor hogy jön ide a posta? 🤣🤣🤣



8/10


Free WiFi, nem hallottál még róla?

És a privát üzenet nyilvánosságra hozataláról?

Hogy végleg lennél innen kitiltva!!! 🤣🤣🤣



10/10


Nem a kezelési költség annyi, szövegértelmezésed nulla.

2022. szept. 16. 12:43
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!