Kezdőoldal » Otthon » Lakberendezés » Bella Italia Bútorház vélemény...

Niki1192 kérdése:

Bella Italia Bútorház vélemények, tapasztalatok?

Figyelt kérdés
Sarokülőt és ágyat készülünk vásárolni. Az említett bútorházban voltunk is (Budapesten), de kész bútort nem lehet vásárolni, csak legyártatni. Interneten rákeresve találtam egy kommentet amiben egy vásárló arról ír, hogy nem azt a minőséget(enyhén szólva) szállítják ki amit a kiállításon választottak. Valaki vásárolt már tőlük?

2015. márc. 17. 18:32
 1/9 anonim válasza:
Minőségről meg nem tudok nyilatkozni, csak azt tudom hogy 6-8 hetet mondanak szallitasi hataridonek, mi 10 hete rendeltuk, es meg mindig rohadtul nem közölték mikor kapjuk meg.... kezdek mérges lenni.. ha sz*rt hoznak meg mergesebb leszek...
2015. máj. 7. 15:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 anonim válasza:
Minőség rendben van, aki rendelne ajánlom. A szerelés/szállítás is ok volt, jó árban, viszonylag gyorsan összerakták. A határidő... hááát... 10 hét után reklamáltunk minden nap, érdekes módon ezután már kb 3 napon belül kész volt.
2016. febr. 24. 15:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/9 anonim válasza:

Én nem ajánlom a vásárlást!

Egy franciaágyat vettünk ott kezdődött, hogy nem tudtak hozzá adni összeszerelési útmutatót ágy helyett egy fejtámlát és 3 kárpitozott fa deszkát kaptunk amin tetőléc volt az oldalsó tartóelem és a középrésszel nem volt egy síkban.

Saját költségemen rendbe hoztam, reklamációmra (két hét után)az volt a válasz, hogy kiküldenek egy szemlézőt és eldönti garanciális-e a hiba.

Javítást nem kértem, (mert az is hetekbe telt volna) kártérítést viszont igen de sajnos nem áll módjukban adni.

Jelenleg itt tartunk, mindenki gondolja meg, hogy vásárol-e tőlük!

2017. júl. 12. 09:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/9 anonim válasza:
Több rendelés után elmondhatom, hogy minden rendben volt - az üzletet egyébként már Vamosi Milano-nak hívják. A szállítási idő tényleg hosszú, de szinte minden üzletben 8-10 hetet mondanak, ahol egyedi szövettel tudod rendelni a bútort. Ár/érték arányban egész jó, a bútorok megfeleltek annak a minőségnek, amit kiválasztottunk a teremben. Legutóbb már a webshopon rendeltem.
2017. aug. 3. 16:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/9 anonim válasza:

Az a baj, hogy átverés az egész. Úgy adják el, hogy olasz formaterv, miközben Magyarországon gyártják és itt is tervezik, a tulaj is magyar. Az új név a "Vamosi Milano" persze az egésznek semmi köze Milánónak. A Bella Italiánál már sok volt a rossz vélemény, ezért át kellett nevezni.


Parasztvakítás az egész :D

2018. ápr. 3. 18:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/9 anonim válasza:
Legjobbak az 50%-os akciók, meg hogy féláron lehet elvinni az ülőgarnitúrát. Odaírják hogy 500 ezer meg 600 ezer forintról van leárazva, persze soha nem is került annyiba előtte.
2018. ápr. 3. 18:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/9 anonim válasza:

Én korábban nem ismertem a márkát, de a májusi Forbes magazinban találtam róluk egy tök jó cikket... Nekem nagyon bejönnek a kanapék és alig várom, hogy megérkezzen a miénk is :) Azóta megtudtam, hogy a nővérem is tőlük rendelte az ágyát és nekik teljesen ok volt a minőség és a szállítás is.


32/N

2018. jún. 14. 09:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/9 Rozoli59 válasza:

Csak az rendeljen tőlük,aki hosszútávra tervez és van elég nyugtatója,mert egyhamar nem lesz bútora.Február 3-án rendeltem egy L kanapét puffal,amit folyamatos levelezés,telefonálás,fenyegetőzés után május 30- án kaptam meg.

Temészetesen a puff más színű szövettel érkezett.Az ügyfélszolgálattal megbeszéltem,hogy nem szeretnék újabb 4 hónapot várni a gyártásra,kicsomagolás nélkül visszavittem a gyártóüzemükbe,azzal az igérettel,hogy visszautalják az árát.Azóta is várom a pénzemet.Két hete nem sikerült a tranzakció. Ami viszont gyorsan megy nekik:Facebook oldalukra írt véleményemet azonnal törölték,valószínüleg ezért vannak csak pozitív hozzászólások.

Egyébként a kanapé minősége a 300 ezer Ft- os árral szemben csapnivaló.Az egyik elem ropog,ha mozdulok,rajta,a másikon gyűrődik a szövet.

2019. jún. 14. 10:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/9 vasarlo1234 válasza:
Nem most kezdtem az internetes vásárlást, és több hetes böngészés után tényleg náluk tetszett meg a legjobban egy kanapé. Gondolom, hogy semmi közük az olasz bútorokhoz, és az akció sem akció. De ez mindenhol így van, nem érdekel. Miután már viszont két napja kínlódok a kanapé megrendelésével (!), így kezdtem utána olvasni és nem túl bíztató, amit több oldalon találtam. Azzal kezdődött, hogy a települést nem találta meg a webshopjuk (több ezer fős, MO területén), felhívtak, tisztáztuk, megváltozott a szállítási díj. Viszont a kanapé ára is változott (nem lényeges összeggel). A megrendelő lapon aztán egy másik kanapé név szerepelt. (Vajon direkt?) Észre vettem, megint felhívtam őket (többszörös probálkozás után sikerült őket elérni). Ráadásul az előlegről is "elfeledkeztek", már egyből az egész összeget kellett volna átutalnom egy héten belül. Szállítási időnek telefonon egyből megmondták, hogy 90 nap, bocsánat, gyártási idő. A honlapon még 8-10 hét szerepel. Szóval most már a harmadik emailt kaptam tőlük, mindegyikben más a kanapé ára, más az utalandó összeg, és sőt két külön azonosítót is kaptam már. Tehát nem túl bíztató, ahogyan dolgoznak. Viszont most már ők kérik tőlem aláírva és beszkennelve a megrendelő lapot vissza, gondolom a fennmaradó összeg miatt. (Amit természetesen csak akkor fogjuk kifizetni, ha nem lesz sérült a termék) Meg tudtok nyugtatni, hogy akik gyártják a kanapét, ők legalább értenek a dolgukhoz?
2019. aug. 22. 16:36
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!