Kezdőoldal » Politika » Magyar politika » Egyetértesz te is a Karácsony...

Egyetértesz te is a Karácsony koncepciójával, hogy lejjebb kell vinni a légszennyezést Budapesten?

Figyelt kérdés

Budapest a legszennyezettebb Európai főváros. Már Bucharest levegője is átlagban tisztább mint Budapesté. Azért mert a románok közül is már egyre kevesebb az olyan puritán proli, akik régi dízel vagy egyéb régi szar autóval járnak. És sajnos a szmog az Budapest kis területén koncentrálódik.

Te is azt üzened azoknak az autósoknak akik olyan csórók, hogy nem tudnak megengedni elektromos, dízel vagy füstszűrős modern autót, hogy járjanak tömegközlekedéssel, vagy MENJENEK GYALOG!?. Hogy a budapestieknek ne kelljen szívni a csóró panelprolik és a vidékről ingázók szállópor felhőjét amit maguk után hagynak a csóró autójukkal.



2021. aug. 30. 23:56
1 2 3
 1/28 KrumpLee ***** válasza:
68%
Te mit szívsz? Füstszűrőset?
2021. aug. 31. 00:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/28 anonim ***** válasza:
40%

Igen, egyet értek.

Jah és mielőtt álszent trolloznál: Toyota Prius-om van de budapestiként tömegközlekedek Budapesten.

2021. aug. 31. 00:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/28 anonim ***** válasza:
83%
Több méhlegelő kell.
2021. aug. 31. 00:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/28 anonim ***** válasza:
89%
Nem baj az, ha lejjebb viszik, csak legyen ésszerűen, átgondoltan kivitelezve.
2021. aug. 31. 00:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/28 anonim ***** válasza:
100%
Több fa kell, ami nyilván nehéz, mert sok balfasz nem érdekli...
2021. aug. 31. 00:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/28 anonim ***** válasza:
100%

Izé... nem úgy van, hogy a legnagyobb PM10 szennyezőanyag forrás még mindig a tüzelés, épületek fűtése? (bár lehet én vagyok képzetlen a témában)

Ettől a város közúti közlekedése "megtelt" nem bírja az infrastruktúra, csökkenteni kellene a járműforgalmat. Az már politikai kérdés, hogy melyik oldal ezt hogyan képzeli el.

2021. aug. 31. 00:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/28 anonim ***** válasza:
58%

Nekem beriasztott a trolljelzőm, de azért értelmesen válaszolok.


Egy szavas válaszom: IGEN. (Egyetértek.)


Sem Karácsony, sem más nem mondja, hogy a régebbi dízelek részleges kiszorítása elég lesz.

Sőt, azt se mondja senki, hogy csak az autók tehetnek Budapest légszennyezettségéről.

Azt se mondja, hogy nem kell több fa.

Azt se mondja, hogy a fűtés miatt nem szennyeződik a levegő.


Karácsony szándéka a teljesség igénye nélkül az, hogy


- korlátozza a dízelautók behajtását Budapesten

- Több fát ültet, megvédi a régieket (nyilván nem gépfegyveres őrséget állít minden fához.)

- támogatja a hőszigetelést

- támogatja a fűtéskorszerűsítést

- bünteti a szemét és kertihulladék égetését

- ösztönzi a gyárakat a károsanyag kibocsátásának csökkentésére (büntetés, vagy anyagi támogatás a beruházásra)

2021. aug. 31. 01:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/28 anonim ***** válasza:
36%
Más városokban csak áru forgalóm van.Budapest nagyon el van maradva ha tömegközlekedést meg csinálnák a kutya se járna kocsival.De ez nem fog meg esni mert esnének a albérleti árak.És sokkan abból élnek pesten.De például vidékről 3 a vonat oda vissza ha csak 1 óra lenne.Vége lenne pestnek meg a nevetséges ingatlan áraknak ezt ők is tudják ezért nem modernizálják.
2021. aug. 31. 02:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/28 anonim ***** válasza:
70%

Egy kedves példán keresztül megvilágítom milyen remek úton halad a paradicsomi állapot elérése érdekében.


Szerencsétlenségemre vácról jött egy munka, szombat reggeli kezdéssel. Budaörsről indulva a boldog békeidőkben egy ilyen túra szombat reggel 7-8 között kb. egy órás út, gátlástalanul vezetve lehet 40 perc is, M1-M7-Erzsébet-híd-rakpart-m2/váci út útvonalon.


Ezen a reggelen halványan szemerkélő esőben megindulunk, természetesen hétvége alkalmából rakpart lezárva, hogy a bringások randalírozhassanak kedvükre (0 db érezte így), így arra nem megyünk, megyünk inkább Szabadság-híd, Astoria, Deák, Váci út útvonalon, mivel az Erzsébet-hidat előző hétvégén már besz@ptuk.


Szabadság-híd-Astoria kemény 1.3 km-es távja laza 40 perc alatt meg is van, közben lehet gyönyörködni az üres bringa és buszsávokban valamint a 0 bringás, 3 busz látványában. A V6 fogyasztásmérője 40l/100km-nél akad ki, ezt konstansan mutatja szemben a polgári 170-es utazó sebesség laza 9l/100km értékéhez képest.


Kezdünk belejönni, Astoria-Deák kb. 1 km-e megvan újabb 30 perc alatt. Igaz a fos utakon a sportfutómű legalább ébren tart, de ugye az inkább a 170-es utazónál remekel...


Astoria-váci út/városhatár kiszabadulva az egy sávos agyrémből még lazább 8 perc alatt letudva. Sőt Váci út-Vác is megvan alig 20 perc alatt.


Tehát az összesen 40 perces tempós haladás a rakparton helyett lett nekünk 70 perc mesterségesen keltett dugóban történő araszolása belvárosban a V6 3.0-val és 28 perc normális közlekedés.


Nézzük az alternatívákat:


1. Elmegyünk az M0-n észak felé! Ja nem, olyan nincs.

2. Megkerüljük az egész szottyos várost az M0-n. Ja nem, mert évek óta képtelenek az M0 hidat megcsinálni és alapból +1 óra dugó van miatta. Pedig 170-nel a sima úton időben nem volna sok.

3. Elmegyünk a rakparton. Ja nem hétvégén zárva, a bringásoknak.

4. Szarunk a világra, jól is keresünk, használjuk a buszsávokat. A kiszállási díjra rácsapunk 20-30.000-ret a bünti miatt, majd az ügyfél kifizeti.

5. Kiszámlázzuk a városházának pár ember egy órai munkadíját a dugóban araszolásra, az elmaradt hasznunkat, meg az üzemanyagot amit pocsékolunk, 200 körül meg is fog állni.


Értem én a viccet csak néha nem szeretem. Nem kértem, hogy büdipestet rakják a számba, úgy, hogy kikerülni sem lehet. Az hagyján, de az sem jó ha 20 perc alatt a rakparton át lehetne jutni. Neem, zavarjuk be az autósokat a belvárosba egy órára pöfékelni amikor eszükbe sem jutott volna oda menni.


JJa nem ártana valami alternatíva, a franc sem kíváncsi sportfutóművel a 20 éves kátyúkra büdipesten, csak Vácra kellene eljutnom.


Más gond nincs vele, csak azon csodálkozom, hogy az autósok nem kezdtek még el egyszerre szarni ezekre a buszsávokra és rendeltetésszerűen használni őket afféle polgári engedetlenségből.

2021. aug. 31. 03:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/28 anonim ***** válasza:
79%

Kezdjük az alapokon! Ha én azt akarom, hogy egy várost a lehető legkevesebb autó használjon akkor:

1. Megépítek egy elkerülő utat, illetve befejezem a már elkezdettet, - hogy esélyük legyen a gépjárművezetőknek a város elkerülésére.

2. Nem sarcolom az elkerülő utat használni szándékozókat, hanem - járulékos veszteségként elkönyvelve - a város bevételeiből gondoznám, tartanám fenn, bővíteném a nehézkesen elkészült elkerülő utat, mert érdeke a városnak, hogy ez az út normálisan, folyamatosan betöltse a funkcióját.

Írtam ezt egy olyan gépjármű társtulajdonosaként, amelyre el sem indult a jármű környezeti szennyezését mérő műszer, - csak miután trükköztek annak érdekében, hogy mutasson végre valamit!

Egyéb kérdés?

2021. aug. 31. 03:17
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!