Meg tudnánk oldani a hazai, állami gyárak működtetését és a vasúti közlekedést anélkül, hogy külföldi energiahordozókat kéne importálnunk, ha faszéntüzelésű gőzgépeket és gőzmozdonyokat használnánk?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Hát hogyne. Ha a 19. század végén meg tudták csinálni, most is sikerülni fog.
A Józsinak a pékműhelyben, a Julcsáéknak a fóliasátrakban, a szerelőnek, az építőmesternek, a kutatónak, a tanárnak és sok másnak meg van annyi magához való esze, hogy a problémát kezelje 21. századi módon.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Még Paks kiváltásával is szenvednénk, (főleg ha semmit sem importálhatnánk) a szénerőművek, gázerőművek is leállnának.
Revolution szerű hangulat lenne úrrá az országon.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
"Fán kívül még trágyával is lehetne fűteni a gépekben."
Sőt, magukat a gépeket is lehetne trágyából készíteni, így önmaguk hajtóanyaga lennének. Meg várat is lehetne építeni trágyából, és be lehetne festeni szódavízzel!
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Meg. Gyarmatosítjuk Kanadát, az indiánokat átképezzük szénégetőknek, és máris lesz elég faszenünk.
Viszont Kanadában van olaj és gáz is, akkor meg minek szenvedjünk a faszénnel!
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Nem ártana végiggondolni..
Magyarország erdőben nem gazdag, ha fára alapoznánk 1 év (vagy annyi se, de lehet 2 évre elég) alatt eltűnne az összes erdőnk és akkor megállnak a gőzgépek.
Honnan veszünk annyi gőzgépet, amelyek összteljesítménye megegyezik a ma használt összes erőművünk teljesítményével, Paksot, Visontát meg összes többit beleértve.
Környezetvédelemről: olyan mennyiségű CO2 kibocsátásunk keletkezne, amely nagyságrenddel meghaladná a vállaltat/engedélyezettet, ezzel mit kezdenél.
De nem is folytatom.....
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!