Kezdőoldal » Politika » Magyar politika » Magyarországon miért nem...

Magyarországon miért nem tudnak rendes utakat építeni?

Figyelt kérdés

Meg járdákat.


Náluk viszonylag hamar szétfagynak,széttöredeznek.

Máshol miért bírja jobban a hideget,a meleg,miért nem nyomják szét a kamionok,stb?


Miért nem csinálnak rendese alapot? Lehet,hogy az hosszabb távon olcsóbb lenne?


Nem ismerünk jó beton receptet?

Szégyellünk segítséget kérni?



2017. jan. 21. 00:05
1 2
 1/16 Donald J. Trump ***** válasza:
22%
Jó utat már egy ideje tudunk építeni, csak karbantartani meg infrastruktúrát mellékelni hozzá nem. Pláne településeken belül - az önkormányzatok kedvenc választási látványberuházása, hogy felhúznak egy új aszfaltcsíkot, de amint elkészült gyakorlatilag semmilyen rendszeres állagmegóvási munkálatot nem hajtanak rajta végre - majd 2-3 választással később újra kampányolnak a felújításával. A közútkezelő útjai sem prímák, de ott legalább tisztában vannak vele, hogy az út mellé kell egy vízelvezető csatorna (tipikus hiba I.), nem lehet akármilyen talajra és domborzatra építeni (tipikus hiba II.), az sem baj, ha elkülönül az út széle a tereptől (tipikus hiba III.) és még sorolhatnám, hogy mennyi apró műszaki részleten szoktak elhasalni ezek az utak.
2017. jan. 21. 00:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/16 anonim ***** válasza:
79%

Idehaza olyan a bitumen keverék szerkezete hogy magába szívja a nedvességet és a téli fagytól töredezik. Ahogy az ősszel felszántott föld is ugyanez miatt lesz tavaszra porhanyós. Biztosan be lehetne szerezni például Ausztriából az útépítési anyagot ahol olyat alkalmaznak ami ellenáll a fagynak, például mert nem szívja magába a nedvességet. Csak hát Magyarországon magyarok laknak akiknek nem a minőségi precíz munkavégzés a fontos hanem hogy legyen a megrendelésen minél több mutyi, meg hogy minél kevesebb munkával lehessen minél többet lenyúlni és persze minél rövidebb idő alatt.

Egy másik magyarázat az ilyen pocsék munkavégzésre az, hogy Magyarországon nem az van megbecsülve erkölcsileg és anyagilag aki lelkiismeretes munkát végez, hanem ahogy az elvtársi időkben is, akinek sok haverja van a pártban.

2017. jan. 21. 00:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/16 anonim ***** válasza:
75%
Hogy miért nem Ausztriából vesszük az útépítési alapanyagot? Mert az útépítési anyag egyik összetevőjét egyik jól ismert politikai személy bányájából nyerik ki. Ahogy írtam, nem tisztességesen elvégzett munka a lények hanem az hogy a haveri kapitalizmus tagjai jól járjanak. A nép meg dögöljön meg, ha belehajt a hülye egyik kátyúba az ő baja, mert hogy a magyar biztosító be fogja bizonyítani hogy az autós hibája volt. Üdvözöllek Magyarországon!
2017. jan. 21. 00:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/16 anonim válasza:
65%
Mert stadionra, meg a haverok pénzelésére kell a zsé.
2017. jan. 21. 00:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/16 anonim ***** válasza:
75%
Tudnak, csak nem akarnak, mert nagyobb üzlet párévente feltörni és újra megcsinálni az egészet, hiszen így többször felvehetik a pénzt ugyanazért az útszakaszért. Az senkit nem érdekel, hogy használhatatlan az eredmény. Nemrég olvastam egy új fejlesztésű bitumenről, amibe gumihulladékot kevernek. Tökéletes, tartós, hulladékfelhasználási szempontból is praktikus és jobb tulajdonságokkal bír, mint az általában használt keverék. Egy okból nem használják széles körben: a tartóssága miatt nincs szükség arra, hogy öt év múlva újra kivonuljon a brigád, a kivitelezőnek ez így nem jó üzlet. Pont.
2017. jan. 21. 00:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/16 anonim ***** válasza:
75%

Az a baj, hogy annyira korrupt a rendszer, hogy egy út elkészítése eleve a duplájába kerül, mint amennyiért meglehetne csinálni.

Ezt a különbözetet pedig különböző módon szétosztják, ki ki kap belőle, aszerint mennyi érdeme fűződött a nyertes tender kiválasztásához.

2017. jan. 21. 00:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/16 anonim ***** válasza:
35%

Magyarországon szarul kezelik az utakat.

De azt se felejtsük el, hogy télvíz idején minden nap kiolvadás van aztán újra fagy. Ez szedi szét az utakat.

2017. jan. 21. 00:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/16 anonim ***** válasza:

Nem mindenhol egyforma a talajszerkezet, sok esetben az "anyagot" meg maga a kivitelező spórolja ki (nyúlja le), vagy az önkormányzat nyúlja le a pénzt.

Emlékszem még mikor Pátyon is volt ingatlanom, és a Gyurcsány odalátogatott.

Évek óta nem kátyúztak a faluba, a látogatás hónapjában minden főútvonalmenti kátyú ki lett javítva, a polgármesteri hivatal egész utcáját meg újraaszfaltozták

Mindezt egy hónap alatt!!!

2017. jan. 21. 03:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/16 anonim ***** válasza:
81%

Egy úthoz rendes alapozás kell. Ha ez megvan, akkor tisztességes aszfaltozás, és 10-20 évente karban tartás. Az új utak talán tartósabbra vannak már csinálva, de sok igazság van abban, hogy nem érdekük olcsón, megfelelően megcsinálni az infrastruktúrát.

Mégis a legnagyobb baj a silány karbantartás. Mondhatnánk, hogy nincs rá pénz, de vannak erre külön díjak, és a meglévő építéseken is spórolhatnának harmada-fele árat, ha törekednének kicsit is a normális felülvizsgálatra.

2017. jan. 21. 06:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/16 anonim ***** válasza:
76%
10: Ezzel azt akarod mondani, hogy az a baj, hogy a magyar, a saját fajtájától is lop?
2017. jan. 21. 07:04
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!