Kezdőoldal » Politika » Törvények, jog » A webáruházakra van valamilyen...

A webáruházakra van valamilyen szabályozás, hogy hány napon belül kell küldeniük a kifizetett árut?

Figyelt kérdés

Múlt hét kedden rendeltem, ki is fizettem. Azóta se kép se hang. Már kétszer írtam e-mailt, de nem válaszoltak, egyszer érdeklődtem telefonon, akkor leráztak azzal, hogy most a hét második felében megkapom és kapok értesítést ha feladták. Persze nem történt meg.

Nem nagy összegről van szó, de nem szeretném náluk hagyni.



2023. jún. 29. 21:00
1 2
 1/15 Hova gondolsz ***** válasza:
100%

Elvileg az ASZF-ben benne szokott lenni, hogy hány nap alatt küldik a csomagot.

Vagy a szállítási feltételeknél.

Számodra ismeretlen webáruházból -már ahol ez lehetséges- érdemes utánvéttel rendelni, de még akkor is előbb nézz utánuk a neten,van-e róluk vélemény. Plusz az oldalukon, van-e cégjegyzékszám, adószám, meg már a kinézetéről is látszik, ha valami nem oké.

Meg ha pl. jukiskaaruhaza@gmail.com a cím, ott elgondolkodnék a vásárláson.

Én szoktam rendelni, de még nem fordult elő olyan, hogy 3 nap alatt ne kaptam volna meg az olyan termékeket, amik raktáron vannak.

2023. jún. 29. 21:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/15 A kérdező kommentje:

Én is viszonylag sokszor rendeltem már különböző helyekről és eddig nekem is az a tapasztalat, hogy 2-3 napon belül megkaptam a rendelt árut. Ezért gyanús ez a mostani eset.

Eddig sosem volt rossz tapasztalatom.

2023. jún. 29. 21:40
 3/15 Hova gondolsz ***** válasza:
100%

Nézd meg amiket írtam, hogy vannak-e (adószám, cégjegyzékszám, stb.) Meg kellene lenni olyannak, hogy vitás kérdések esetén hova fordulj. Na ott szerintem érdemes panaszt tenned.

Bár olvastam itt valahol, hogy ezek a békéltető testületek nem sokat érnek.

2023. jún. 29. 22:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/15 A kérdező kommentje:

Köszönöm szépen a hasznos tanácsot!

Holnap mindenképpen utánanézek, illetve még felhívom őket...

2023. jún. 29. 22:07
 5/15 Hova gondolsz ***** válasza:
100%

Nincs mit.:) Remélem, minden rendben lesz, csak esetleg nem merik bevállalni, hogy nincs raktáron a termék. Erre is kérdezz rá, hogy ha ez a gond, akkor azt mondhatták volna.

Majd írd meg, hogy mit adtak elő.

2023. jún. 29. 22:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/15 A kérdező kommentje:

Jaj olyan rendes vagy! :)

Hétfőn hívtam őket, akkor azt mondta aki felvette, hogy nem volt raktáron nekik az a póló amit megrendeltem, de most szerdán megkapják és a hét második felében küldik.

Ebben csak azt nem értem, ha nincs nekik raktáron, miért nem jelzik a honlapon, ehelyett simán megveheted a semmit. Vagy akkor miért nem mondja, hogy a szürke póló helyett adhatnak mást. (Mert ugyanazon az áron volt az összes szín)

Ez így nem korrekt szerintem.

Írok mindenképpen Neked.

2023. jún. 29. 22:43
 7/15 A kérdező kommentje:

Ma hívtam újra őket. Nem vették fel a telefont. Írtam egy dühös e-mailt újra.

Megnéztem az adatokat. Szlovák cég, de van egy üzletük itt az országban, ami az internet szerint jelenleg is nyitva van.

Majd még próbálkozom.

A tájèkoztatás hiánya bosszant a legjobban.

2023. júl. 4. 13:11
 8/15 anonim ***** válasza:
100%

De el is állhatsz a vásárlástól, és visszakérheted a pénzed. Erre egészen pontosan a kézhezvételtől számított két hétig van jogod, de nem jelenti azt, hogy előtte nem mondhatod le a rendelést különösen indokolt esetben.

Tehát én nem telefonálgatnék, hanem írnék egy e-mailt, hogy elállok a szerződéstől, és kérem vissza a pénzem.

2023. júl. 5. 11:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/15 A kérdező kommentje:

Tegnap megtörtént. Írtam nekik e-mailt ezzel kapcsolatban, de nem válaszoltak erre sem. Kértem, hogy adják vissza a pénzem, illetve ha továbbra sem kapok semmilyen tájékoztatást, a fogyasztóvédelemhez fordulok.

Ma 3x hívtam őket, végig kicsörög, de nem veszi fel senki.


Tényleg nem egy nagy összeg, viszont nem teljesítették a rendelést, szerintem jogosan szeretném visszakapni és nem kidobni az ablakon ezt a pénzt. Az meg hogy elérhetetlenek, már csak hab a tortán.

2023. júl. 5. 11:40
 10/15 Hova gondolsz ***** válasza:

Szia!:)

Nagyon sajnálom, hogy nem sikerül. Tényleg csak a fogyasztóvédelem marad.

Futárszolgálat gondolom nem lehet akkor hibás, mert ha nem veszik fel a telefont, akkor valami nem gömbölyű. Persze szerencsésebb esetben ilyenkor nem a pénz bántja az embert, -ha nem nagy összeg-, hanem maga az eljárás.

Én méterárut vettem csehektől, illetve Szlovákiából, ők nagyon rendesek voltak.

De gondoltam ám rád hétfőn.:)

Mert nem tudok lejárni a betegségem miatt és most Pick Pack pontra rendeltünk két csomagot. Mindkettőt a barátom nevére, (hogy kiadják neki) és mindkettőt a Pick Pack pont címére. Annyi volt a különbség, hogy az egyikért fizetni kellett a másikért nem. És a futárszolgálat elrontotta, mindkettő 0 Ft-os volt, persze írtam a cégnek, hogy mi a helyzet, az egész hétfőm arra ment, hogy ide telefonáltam, oda irkáltam, katasztrófa volt az is. De a cég , akiknek fizetnem kellett volna, ők is intézkedtek, meg egész nap tartottuk a kapcsolatot, mondták is, hogy ilyen esetük még nem volt. Hát, nekem sem.:) De ez is sikerült a végén.

Ezt most nem azért írom, hogy bosszantsalak, hanem, hogy lásd, hogy mik előfordulhatnak.

Sok sikert kívánok neked az ügyintézéshez, és persze türelmet is.

2023. júl. 5. 15:35
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!