Kezdőoldal » Sport, mozgás » Extrém sportok » Deszka kezdésnek? 13/L 147cm

Deszka kezdésnek? 13/L 147cm

Figyelt kérdés
Na szóval kezdő vagyok és szeretnék deszkát venni kezdetlegesen valamilyen decathlonosat. És hogy gyereket vegyek vagy junior midet? LiNK [link] Vagy ha méretben lehet ezt mondani hanyast?

2014. nov. 8. 14:00
 1/8 anonim válasza:
a lényeg, hogy az álladig érjen, ha függőlegesen támasztod magadnak.
2014. nov. 8. 14:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 Beniy ***** válasza:
Neeenenenene. Ilyet semmiképpen se, az első pedig szerintem snowboardra gondolt. :) Az itt lévő "gördeszkák" egyébként szinte teljesen használhatatlanok, egy normális gördeszkához szinte semmi közük nincsen, cserébe viszont marha drágák ahhoz képest, hogy nem sok mindent lehet velük kezdeni. Itt a legdrágább (és ezzel együtt a valószínűleg a legtűrhetőbb) deszka 20.000 forint. Na most ha egy ezressel többet fizetsz érte, akkor már kapsz egy olyat, ami ugyan nem csúcskategóriás, de el lehet vele kezdeni normálisan tanulgatni a dolgokat, és úgy is fog viselkedni, ahogy kell. :) Vagyis igazából a te méretedben lehet, hogy nincsen ilyen olcsón sajnos. :/ Viszont ha minőségit veszel, akkor az nem fog 3 hónap múlva széthullani, és le is pattan ahogy kell. ;) Illetve esetleg el is tudod adni valamennyiért, ha végül is nem tetszik.
2014. nov. 8. 21:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/8 A kérdező kommentje:
Koszi :) de engem inkabb az erdekel hogy mekkorat vegyek? :)
2014. nov. 10. 14:55
 4/8 Beniy ***** válasza:

Oké. :) Hát most a mérettel nálad szerintem problémák lesznek, mert (ne sértődj meg), de elég pici vagy. :/ A gördeszkák méretét elsősorban szélességben mérik, a mértékegység amit használnak, az pedig az inch. (1(") inch = 2,54 cm) Na most a cipőméretet nem írtad le, viszont mivel általában a deszkák hossza a szélességgel együtt nő, vagy csökken, ezért így elsőre leginkább egy 7.5" széles cuccot ajánlanék. :)

Ide írok példákat (Nem mindegyik feltétlenül pont ekkora lesz.):