Kezdőoldal » Sport, mozgás » Extrém sportok » Airsoftosok! Vélemények erről...

Airsoftosok! Vélemények erről a fegyverről, márkáról?

Figyelt kérdés

Kezdő vagyok.

Ami a fegyver külsejét illeti ebben elég válogatós vagyok.

Nem egy csúcsminőségű fegyvert vennék hanem olyan közepes minőségűt ami nem esik szét 2 játék után.

Ez lenne az első fegyverem.

Kinéztem ezt az APS ASR 109-et.

[link]

Mivel inkább ez egy cqb fegyver nemtudom megállná-e a helyét egy nagy szabadtéri pályán pl?

Magáról a márkáról nemtudok nagyon mit mondani...?

Van egy másik fegyver is, az egy Specna Arms A03,de ez a fegyver egy 10essel drágább és ezt a Specna Arms márkát egyáltalán nem ismerem ami miatt bizonytalan vagyok.

[link]

Magát a fegyvert hát elég univerzálisan használnám cqb-re és nagy erdős pályákra egyaránt.de ugye tudjuk hogy a rövidebb csövű fegyverek nem lőnek olyan messzire mint hosszabbcsövű társaik...

Ami márkákban tudnék bízni mer jókat hallottam róluk az az A&K(talán),G&G,APS ilyen közepes kategóriában.(biztosan van még de most pillanatnyilag nem jut több középkategóriás eszembe)



2016. jan. 14. 15:21
 1/1 anonim ***** válasza:

Ezek nem csúcsminőségűek? Tény, de már inkább beletartoznak a felső kategóriába :)


Nagyon jól összepakolt fegyverek. Jó anyagokból, alkatrészekből készülnek. Azonban én első fegyvernek inkább javaslok egy olcsóbbat még, Jg G36-ot mondjuk, nagyon kompakt fegyver.


Egyik fegyvertől sem kell félni, ami ezeken az oldalakon megtalálható, sz@rt nem árulnak.

2016. jan. 16. 11:45
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.