Kezdőoldal » Sport, mozgás » Kerékpározás » Véleményeznétek az alábbi...

Véleményeznétek az alábbi kerékpárokat?

Figyelt kérdés

Újrakezdő vagyok.

Hetente 2-3x szeretnék 40-50 km-ert menni vele aszfaltos úton, viszonylag dombos vidéken. Fontos lenne a sebesség, viszont kényelmesebb kerékpárt szeretnék, mint az országúti mert a sport mellett a kényelem is számít. (hobbi lesz a fő cél).

Amennyiben nem javasoljátok a fitness kerékpárt a cross trekking kerékpárokat néztem még.


190 cm vagyok, szerintem L-es (58-as) méret a megfelelő nekem.Jól gondolom?


1.

[link]


2.

[link]


3.

[link]


Egyéb ajánlásokat hálásan köszönök! :)


2023. jún. 3. 20:07
 1/8 anonim ***** válasza:
300k-ért biztos nem vennék 15 kilós biciklit. Ezek nem igazi fitness kerékpárok. Az igazi fitness ugyanúgy 10 kilós (vagy kevesebb), mint egy országúti, országúti váltókkal van szerelve, csak egyenes a kormánya. Ezek inkább trekkingek, ami nyugdíjasoknak kirándulni kiváló, de ha kicsit is érdekel a sebesség, akkor felejtős. Főleg aminek még teleszkópja is van elöl... Az igazi fitness valahol a Cube Nulane, a Kellys Physio 50 és a Merida Speeder 200 környékén kezdődik.
2023. jún. 3. 20:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 anonim ***** válasza:

nemtudom mi bajod a fitness kerékpárral, kb mint országúti, csak egyenes kormánya van.

fáj az ülés? akkor keresd ami seggedre való, vegyél zselés betétes kerékpárnadrágot.

2023. jún. 3. 21:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/8 anonim ***** válasza:
1# amúgy jah, azok jó biciklik, amiket emlitett, 400 körül lehet kapni normálisat újonnan
2023. jún. 3. 21:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 TR75 ***** válasza:
100%

Én ezek közül az elsőt venném. Alivio+Acera váltó, hidraulikus tárcsafék. Centerlock. Semmi csicsa, csak a lényeg.

A másik kettő Tourney váltós, szerintem az szívás, ha sokszor váltasz. Teleszkóp fölösleges, ha nem földutazol-terepezel (amúgy sima földutakra is elmegy az egyszerű villa).