Kezdőoldal » Sport, mozgás » Testépítés » Milyen gyakorlatokat ajánlanát...

Milyen gyakorlatokat ajánlanátok nekem (has, comb, fenék formálás)?

Figyelt kérdés

160 cm és 49-50 kg vagyok (nő)

a baj csak az, h nem annyinak nézek ki, ezért izmosodni szeretnék és a fent említett területeket formálni

napi 30-40 percet szánnék rá

tehát milyen gyakorlatokat és azokból mennyit, hány naponta?

előre is köszönöm :)


2013. júl. 1. 15:01
1 2 3
 1/26 A kérdező kommentje:

mielőtt beszólnátok:

oké h nincs olyan h csak ezt vagy azt formálom stb

de vannak kifejezetten ezekre a területekre gyakorlatok

elég kezdő vagyok ebben a témában, sosem kellett külön tornáznom stb, de most elérkezettnek látom az időt, h mégis elkezdjem

tehát h izmosodjak? főleg az említett területeken?

2013. júl. 1. 15:10
 2/26 Osynho ***** válasza:
100%

"mielőtt beszólnátok:

oké h nincs olyan h csak ezt vagy azt formálom stb"


Már hogyne lenne. Nekem pl még nem sikerült bicepszezéstől megnövelnem a combomat. :D Fogyni nem tudsz általad meghatározott területekről.


Súlyzós edzés a leghatékonyabb. És nem is kell naponta edzeni, heti 1x egy izmot ki kell végezni, aztán hagyni regenerálódni.

2013. júl. 1. 15:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/26 Osynho ***** válasza:
Hasra, vádlira mehet a heti több edzés, de azokat se kell naponta bántani. :)
2013. júl. 1. 15:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/26 A kérdező kommentje:

oké, köszönöm :)

és miből mennyit csináljak?

2013. júl. 1. 15:41
 5/26 anonim ***** válasza:
vádlira heti 2-3x is lehet edzeni, 2 gyakorlat szerintem elég, combra heti 1x, de akkor 5 gyakorlattal, a hasat is heti 3x lehet, lábemelés és hasprés. Próbálj meg minél helyesebben táplálkozni, a legjobb egy tömegnövelő étrend lenne.
2013. júl. 1. 16:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/26 A kérdező kommentje:

igazából csak formásodni szeretnék

nem szeretnék sem hízni, sem fogyni sehonnan sem, csak formásodni

sajnos eddig nem tudtam edzeni ugyh most szeretnék neki állni