Kezdőoldal » Sport, mozgás » Testépítés » Napi 2x-i edzés ugyan arra az...

Napi 2x-i edzés ugyan arra az izomra Bukásig?

Figyelt kérdés

Kezdő vagyok és otthoni súlyokkal edzek. Ha napi 2 alkalommal (reggel & este)bukásig egyazon izomcsoportra dolgozom, az jól működhet?

Mivel ha kimerül a glikogén, nem tudok felemelni több súlyt, de ha este még ráedzek ugyan arra a már sérült izomra teli glikogénnel

akkor tovább rombolhatom az izmot, jobban ösztökélve hogy alkalmazkodjon, növekedjen. Nem?

Szóval jó a napi több edzés ugyan arra az izomra?



2016. ápr. 21. 12:55
1 2
 1/16 anonim ***** válasza:
Felesleges.
2016. ápr. 21. 13:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/16 A kérdező kommentje:
?
2016. ápr. 21. 13:12
 3/16 A kérdező kommentje:
Hozzáteszem még hogy az a típus vagyok aki nehezen növeszt izmot..
2016. ápr. 21. 13:17
 4/16 Cortez70 ***** válasza:
100%
A megedzett izmot hagyni kellene regenerálódni, nem este megint ráedzeni. Akkor növekszik, ha tud pihenni.
2016. ápr. 21. 13:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/16 anonim ***** válasza:
100%

Ne mondd nekem, hogyha reggel bukásig lábaztál pl. , akkor este bármiféle érdemi edzést tudsz ugyanarra az izomra végezni. Ha mégis,akkor valamit nagyon nem jól csinálsz.

Egyébként is hülye ötlet, pihentetni kell.

2016. ápr. 21. 13:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/16 Lipton. ***** válasza:
Kezdő vagy, gondolom átmozgató edzés és étrend biztos van. :D
2016. ápr. 21. 20:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/16 anonim ***** válasza:
100%

Nézd, én igazán nem vagyok a kísérletezések elrontója és én is szeretek bukásig edzeni kezdőként (azért az első jópár hétben nem így ment), de van pár dolog, ami nem emberfüggő, hanem értelmetlen szembemenni azzal, amit mások csinálnak, logikus s már bizonyított.

Hagyd pihenni azt a szerencsétlen izmot.


Amúgy nem kell feltöltött glikogénraktár az edzéshez. De ez már tuti erősen emberfüggő is.

2016. ápr. 21. 23:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/16 A kérdező kommentje:
Végre: [link]