Mi lenne a legjobb megoldás erre az F1-es csapatutasítás-dologra?
Hogy a csapatok is szabad kezet kapjanak, de a futamokat/pilóták becsületét se rontsák el?
Milyen ötlet lenne pl. az, hogy a futam utolsó 10 körében (vagy XY teljesített százalékában) már nem lehetne csapatutasítást kezdeményezni?
Teljesen mind1, mert ha a 10. körbe csinálják meg azt , amit most Vettelék, hogy hirtelen rossz lett a motor, utánna meg jó... szóval mind1 , hogy a 10. , vagy 50. körbe játszák el ezt.
Szerintem az lenne, a logikus, ha rádión nem szólhatnának rájuk ezzel kapcsolatban semmit se, csak saját maguk döntenék el, hiszen felnőtt emberek, és ráadásul csapattársak, szóval a logikus az lenne, ha a társadnak akarsz jót, segíted őt ha kell. Miért kell ezt mondani nekik külön rádión?
Elég lenne ilyen helyzetbe annyit csinálni mondjuk , hogy egy kicsit később veszi a féktávot , és kicsúszik egy kicsit jobban, vagy valahol nem 320km/h -val megy, hanem csak 280-al ,és már is megtudja előzni a társa és nem kell semmilyen rádió beszélgetés.
első
Te el vagy tévedve de nagyon. Vettelnek befogott a fékje az Ascariban és ezért nem tudott utána egy körig teljes sebességgel menni... Szerinted ha mindenképpen Webber mögött akarták volna tartani akkor minek kockáztattak volna?
második szerinted én utánna olvastam , vagy néztem valami izét hogy mi volt Vettellel?
Hát, nem .
Én csak azt írtam le, amit akkor a két kommentátor mondott. semmi mást. ők is ezt mondták .
aztán , hogy mit mondott utánna Vettel , nem tudom mert nem is érdekelt igazából , másrészt meg nem is néztem utánna.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!