Kezdőoldal » Számítástechnika » Egyéb kérdések » Ügyfélszolgálatok automatizálá...

Ügyfélszolgálatok automatizálása ?

Figyelt kérdés
Az ügyfélszolgálatokat lehet automatizálni ? Telekomnál ha jól tudom ugye van Vanda de azon kívül nem igen tapasztaltam más helyen ilyesmit. Erre van már megoldások ?
2023. ápr. 20. 10:40
 1/2 anonim ***** válasza:
100%

Sok szolgáltatónál van chatbot. Telefonos ügyfélszolgálaton akkor lehetne jól használni, ha az ügyfelek tudnák, hogy mit akarnak.


Időnként nagyon nehezen lehet kideríteni, hogy az ügyfél miért telefonált be.

2023. ápr. 20. 11:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 anonim ***** válasza:
100%

MÁV-nál is van: [link]

De ahogy 1-es is mondja nem olyan egyszerű a teljes automatizálás. Inkább lehetetlen.

Olyan esetekben mint például a MÁV menetrend, ahol 3 kérdéssel ki lehet szedni a telefonálóból hogy mit is szeretne ott még működik a dolog. Nagyjából... én az első 3 hívásommal 3x vittem be az erdőbe és inkább kapcsolta az ügyintézőt :D

Aztán azoknál az eseteknél amikor 3 napig olvasom az ÁSZF-t, jogtárat és nem találok választ és az ügyfélszolgálatos is csak hallgat, mert azt sem tudja hol álljon neki keresni, azt sem lehet automatizálni.

Meg a másik véglet amit a youtubeon is megtalálhatsz - titász hibabejelentő és hasonló gyöngyszemek - ahol a telefonáló gyakorlatilag a saját nevét nem tudja elmondani. A világ összes számítógép kapacitás sem lenne elég, hogy az automata kibogozza mit szeretne a panaszos.

2023. ápr. 20. 12:10
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!