Kezdőoldal » Számítástechnika » Egyéb kérdések » Miért hol jó, hol nem a WiFi...

Miért hol jó, hol nem a WiFi itthon?

Figyelt kérdés

Teljesen szabálytalan időközönként lelassul, majd némi idő elteltével visszagyorsul. Néha 2 méterre sincs normális jel, néha 8 méterrel arrébb is problémamentes. Aztán van hogy pár percig nincs semmi, majd hirtelen megjavul. Mindez hol reggel, hol napközben, hol este. Van olyan nap amikor egész nap ezt csinálja, van olyan hogy napokig semmi gond.


Telekomos net. Bekötése óta ilyen hektikus, tehát pár hónapja. Van mellé 2 db TV is, ott is sűrűn előfordul hogy megbolondul a kapott modul.

Még nem jeleztem a szolgáltató felé a problémát, mert amúgy annyira nem fontos, de ha már fizetek érte akkor ne csináljon már ilyeneket.


márc. 22. 13:13
 1/10 anonim ***** válasza:
A tévé ugye kábellel van bekötve? Mert ha nem akkor egyszerűen túlterheled. Ha nem, akkor a HGW a rossz, cseréltesd.
márc. 22. 13:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/10 anonim ***** válasza:

Én azt csinálnám, hogy amikor a Wi-Fi lelassul, vezetékes neten megmérném a sebességet.

Egyébként pedig azt tenném hogy (gondolom, a szolgáltató valamilyen Wi-Fi-s modemet adott), vennék egy Wi-Fi router-t és azzal tesztelném, azzal használnám.

márc. 22. 13:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/10 anonim ***** válasza:
Először tegyél hibajelentést az ügyfélszolgálaton mielőtt pénzt költenél rá.
márc. 22. 14:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/10 anonim ***** válasza:
A szolgáltató hibája. Bejelentheted, de nem fognak vele foglalkozni. Az se megoldás, hogy váltasz, mert normális internetszolgáltató nincs Magyarországon. Bele kell törődni, ez van.
márc. 22. 15:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/10 A kérdező kommentje:
A TV-hez a kis egység kábelen jön. Abból meg egy másik kábel a TV-be.
márc. 22. 15:24
 6/10 anonim ***** válasza:

Az, hogy időnként 2 méterre sincs Wi-Fi jel, router hibának tűnik.

Ha rendelsz egy router-t a neten, 14 napig vissza tudod vinni, addig kitesztelheted: ha a lassulás azzal is jelentkezik, akkor nem adtál ki feleslegesen pénzt, ha nem jelentkezik, akkor megoldottad.

márc. 22. 15:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/10 Morfondir ***** válasza:
Tkom sokszor azt csinálja, hogy a “hulladék” modemeket adja az új ügyfeleknek. Ha valakinek megfelel, hát örülnek, hogy elsózták. A helyedben, minden nap bejelenteném a hibát. 1 héten belül kicserélik.
márc. 22. 17:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/10 anonim ***** válasza:

Mielőtt bármi mást csinálnék, előbb megnézném a router beállításaiban hány másik idegen készülék ad jelet a közelben ugyanazon a csatornán, amelyikre az enyém be van állítva. Lehet, hogy a közeledben több tucat ember, cég routere sugároz még, és időnként túlterhelt az a sáv, amelyiken a te routered van. A beállításokban könnyen átteheted a tiedet egy olyan sávra, amelyik üres.


A router belépési azonosítóját, alapértelmezett jelszavát a szolgáltató megmondja neked, vagy le tudod olvasni a kütyü címkéjéről, .....

márc. 22. 18:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/10 anonim ***** válasza:

"A beállításokban könnyen átteheted a tiedet egy olyan sávra, amelyik üres."


A router-ek automatikusan ezt nem tudják szabályozni? Nekem a 2008-ban vásárolt router-em esetén a csatornaszámnál "automatic" van, ebből úgy gondolom, hogy esetleg valamilyen módon a csatorna-telítettséget is mérheti.

márc. 22. 18:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/10 anonim ***** válasza:
Biztos van ilyen is, nekem Telekom tulajdonú SagemCom modem/router em van, abban manuálisan kell állítani.
márc. 22. 18:43
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!