Kezdőoldal » Számítástechnika » Egyéb kérdések » XoomStore.hu-tól rendelt már...

XoomStore.hu-tól rendelt már valaki? Megbízható?

Figyelt kérdés
A cég tevékenysége szerint nagyker, elég olcsón is adnak 1-2 gépet, de remélem nem kell bajlódni velük hogy nem jót küldenek vagy nem küldik...stb

2014. jan. 28. 14:12
1 2
 1/17 anonim válasza:
100%

NEM!

Leírom, hogy mindenki maga dönthessen:


Keresett termék: Asus UX32A notebook legkésőbb február 5-re.

A XoomStore ára versenyképes, 7 darabot jelez raktáron, az ígért szállítási határidő 5 munkanap. Telefonon elérhetőek, kedvesek, segítőkészek.


Január 28.: megrendelés leadása, fizetés PayU-n keresztül, bankkártyával (216.255 Ft). Fizetés visszaigazolása megérkezik a banktól, a PayU-tól és az üzlettől is.


Január 30-: felhívtam a XoomStore ügyfélszolgálatát, hogy értesítsem, a héten már nem tudjuk átvenni a gépet, mert elutazunk. A válasz: látták a megrendelést, minden oké, egyébként is csak a február 7-i hét elején szállíttatták volna ki.


Február 6.: érdeklődtem, mikor számíthatok a notebookra. Azt mondták, sajnos a beszállító miatt csak következő hét hétfőn vagy kedden tudják kiszállítani az árut. (Beszállító? 7 darabos árukészletnél?!)


Február 10.: kértem, hogy küldjék át a megrendelésem nyomkövetési számát. A válasz:"Az ön által rendelt készülék vásárlási összege 2014.02.06-án került jóváírásra a Xoom Europe Kft bankszámláján.


Mivel az összeg jóval később érkezett meg, mint ahogy a tranzakció idejét feltüntette ezért csak a PayU tud állást foglalni a fizetés idejének teljesüléséről.

A megrendelt készülék beszerzését csak azt követően tudjuk megkezdeni ahogy a vásárlás összege jóváírásra került. A beszerzés átfutási ideje 4-5 munkanap."


Miután mindenfélével igazoltam a befizetésem korábbi időpontját, közölték, hogy ők csak febr. 6-án kapták meg a pénzt a PayU-tól, így csak 7-én rendelték meg a notebook-ot, majd talán 14-én megkapom.


Kértem, hogy bizalomvesztés és megkésett teljesítés miatt töröljük a megrendelésem. Erre a köv. válasz érkezett:


"A Xoom Europe Kft az ön által vásárolni kívánt eszköz vételárát elutalta (2014.02.07) a beszerző cégnek.

Mai napon jeleztük a beszállítónak, hogy önök lemondanak erről a készülékről.

Természetesen tiszteletben tartjuk a döntésüket annak ellenére, hogy az elállást attól kezdve gyakorolhatja amennyiben az árut már átvette (jogszabály szerint).

Mivel ezt még kiszállítás illetve átvétel előtt jelezte, hogy nem tart igényt rá a készülék beérkezése után visszaküldjük a beszállítónak.

A kifizetés részünkre ill. visszafizetés az ön részére csak ennek megtörténte után lehetséges.

Természetesen a jogszabályban foglalt 30 napon belül visszautaljuk önnek az összeget."


Lefordítom:

raktárkészlet nincs,

szállítás esetleges,

szerződésszegés és félrevezetés van,

felelősségük semmi


és majd talán egyszer visszautalják a notebook árát...


Az már csak egy mellékes info, hogy az említett notebookra jelzett raktárkészletük azóta egy percre sem volt 0...

2014. febr. 11. 09:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/17 A kérdező kommentje:
Hát sajnálom, közben én is rendeltem tőlük... már lekerült árukeresőről, viszont az oldalukon ott a megbízható bolt pecsét... lassan, sok telefon után, de megjött a gépem (ASUS x750jb), viszont a billentyűzet átmatricázott, a kijelzőn meg vagy egy ujjnyi fehér halvány folt (nagyon kell nézni, hogy észrevegyem, de ott van, majd kicseréltetem max., de nem velük).
2014. febr. 15. 23:06
 3/17 Acsusz válasza:

Én méginkább megerősítem, hogy NEM ÉS NEM ÉS NEM.


Leírom, hogy miért:


A Xoom Europe Kft. egy Budapesten székhelyszolgáltató cég címe alatt bejegyzett cég. A tulajdonosa : e-cegjegyzek Link: Közigazgatási és Igazságügyi Minisztérium

Céginformációs és az Elektronikus Cégeljárásban Közreműködő Szolgálat szerint Stenczel Szabolcs aki tulajdonosa a Dolarm System Kft-nek is ami szintén egy Budapesti székhelyszolgáltató cég címén van bejegyezve.


Mindkét cégnek fiótelekén bejegyzésre került a Kiskőrös Petőfi tér 15. szám alatti ingatlan ahol a Dolarm System Kft-vel ( a Kft végrehajtás alá került ) üzemeltetett egy Terminátor nevű üzletet, melyet az egyik pillanatról a másikra bezárt és elköltözött hátrahagyva és megvezetve embereket akik Tőle rendeltek meg számítástechnikai eszközöket és adtak be bizományi értékesítésre eszközöket. Mivel üzletben nem gondolkodhat, mert az kézzel fogható, így maradt a webáruház megnyitása ami mögé megbújva próbálkozik fenntartani a saját kis életét, mert ott nem tudják utolérni.A rengeteg tartozása és a csalódótt emberek keresik. De hála az internet világának és a nyilvános adatoknak mindenkit utol lehet érni. Ha bárki kifizette már a termék árát és az adott határidőn belül 5 nap nem kapta meg akkor már nem is fogja. Sajnos a pénzt is bottal ütheti, mivel nincs. Hitegetés az van, csak a mai világban az banki utalás is 4 órán belül odaér. Ez duma, hogy ennyi idő alatt ért oda a kifizett termék ára. Ráadásul a NAV álásfoglalása szerint olyan termék került kifizetésre ami gyakorltilag nem is létezik a Kft nyilvántartásában, mellyel csalást követ el.Ráadásul erről még számlát is kiállít.

Ez saját tapasztalat.


Akinek valamilyen problémája akadt a céggel és az illető úriemberrel az írjon vagy a


[link] a cégvezető és a tulajdonos mely egy és ugyanazon személy címét megtalálja.

2014. febr. 19. 21:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/17 Acsusz válasza:

Még egy kis megjegyzés:


Az Asus gépedre a billentyűzetre a fóliát is meg tudom súgni, hogy hol gyártották. Nem Kína ???

2014. febr. 19. 23:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/17 anonim válasza:

Hát srácok, nemtudom. Szerintem semmi probléma a bolttal. Magam is sokat gondolkodtam rajta, hogy vásároljak-e tőlük vagy sem, eléggé gyanakodtam az alacsony árak miatt, de végülis úgy döntöttem, hogy megpróbálom. Az alacsony ár rendkívül csalogató volt számomra. Egy házimozi erősítőt vettem tőlük, amit gyakorlatilag a bolti ár feléért hirdettek. Elég hihetetlen volt számomra, hogy feleáron hozzájutok egy új termékhez garanciával mindennel.

Annyi a hátránya a boltnak, hogy kicsit hosszú a szállítási idő, nekem 1 hét volt, mire megjött.

Azt kell, hogy mondjam az erősítő tökéletesen működik, se egy karc, vagy bármi használatra utaló nyom nincs rajta, nekem bontatlannak tűnt. Abszolút megérte innen vásárolnom.

2014. máj. 21. 22:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/17 anonim válasza:
Én is csatlakozom az előttem szólóhoz. Bontatlannak, sértetlennek látszó, tűnő, karc- és pixelhibamentes monitort rendeltem nagyon jó áron, nekem a rendeléstől (fizetéstől) számított 4. napon ki is szállították a terméket. Szóval nekem +.
2014. máj. 28. 10:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/17 anonim válasza:

Sajnos, későn olvastam ezt a levelezést, és én is belefutottam a Xoomstore-ba. Egy Acer Iconia W511-es dokkolós tabletet vásároltam náluk. Nem azért, mert annyira olcsó lett volna, csak akkor nem találtam más helyet, ahol ezt a kifutó terméket árulták. Előre kifzettem és egy működésképtelen gépet kaptam, bedobva egy dobozba. Se gyári doboz, se a szükséges lemezek, se Winn8 szériaszám. A tablet els perctől kezdve nem működött. Visszaküldtem. Sztenczel Szabolcs első emailjében vállalta, hogy visszafizeti a pénzt, majd a következőben azt közölte, hogy "a készülék meghbásodását a billenytyűzetre, illetve a tabletbe került folyadék okozta". Természetesen semmiféle folyadék nem került nálunk az irodában a készülékbe. Magyarán, nem akarja visszafizetni a pénzt.

Most valamilyen jogorvoslati lehetőséget keresek. Mindenesetre az is furcsa, hooy az Árukereső ennyi panasz után is fenntartja a "Megbízható bolt" megjelölést.

2014. jún. 25. 16:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/17 anonim válasza:
63%

Amit itt is, meg más fórumokon is lehet olvasni abból sok minden igaz. Valóban egyszemélyes a cég, valóban nincs személyes átvétel, és valószínűleg az is átverés, hogy van raktárkészlet.

Viszont én rendeltem tőlük egy Lenovo Z50-et, ami itt Windows 8.1-el együtt 20 ezerrel olcsóbb volt, mint máshol Windows nélkül. A laptop eredeti dobozban, a számlán feltűntetett időre, hibátlan, bontatlan állapotban, Windows-al együtt megérkezett.

Szóval összességében, úgy érzem, jól jártam, hogy itt vásároltam!

2015. márc. 8. 09:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/17 anonim válasza:

Nekem ma érkezett meg a Lenovo Y50-70-em. Tegnap elolvastam az itteni kommenteket + a DPD-ről való véleményeket és görcsöltem egészen mostanáig. Nem pontosan azt kaptam amit rendeltem, de azt előre gondoltam, hogy azt annyiért nem fogom sehol megkapni, mint ezt a verziót, így ez nem is bosszant annyira. Az viszont annál inkább, hogy valóban átmatricázott billentyűzettel érkezett, ami ráadásul nem is megfelelő funkciókat tüntet fel. A billentyűzet háttérvilágítása sem az igazi így. Ha én magyar billentyűzettel árulok valamit, akkor azt valóban gyárilag amgyar billentyűzettel árulom, vagy legalább megfelelő matricákat keresek. Nem feltűnő egyébként, csak mikor kipróbáltam hogy működik-e az Fn + F1 "mute" funkciója, akkor alvó módba lépett a gép, ugyanis az eredeti kiosztás szerint az a mellékfunkciója az F1 billenytűnek.

Valószínűleg a windowst is újra fogom tenni, mert az alkalmazások nevei németek.


Összeségében tehát, nem bántam meg a vételt, de nem fogom szívesen ajánlani senkinek a boltot, mert utólag belegondolva megéri picivel többet fizetni annak érdekében, hogy ne érjék az embert ilyen kellemetlenségek.

2015. aug. 4. 09:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/17 anonim válasza:
Én is rendeltem egy laptopot a bolttól, ami kb 2x kapcsolt be.Mire visszaküldtem rá 2 hét múlva rájuk kellett szólni, hogy jó lenne fizetni! A visszapostázás költségét buktam a cégen. Senkinek nem javaslom a bolttól való vásárlást! A véleményet leírtam az árukeresőn is, amire válaszolt Stenczel teljesen valótlanságokat állítva.
2015. aug. 21. 09:43
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!