Kezdőoldal » Számítástechnika » Egyéb kérdések » A cégemnél használunk egy...

Kolaci kérdése:

A cégemnél használunk egy közös meghajtót, ahol elég nagy a káosz. Nem találunk meg fileokat, a mappák nincsenek logikusan rendszerbe szedve stb. Lenne valami ötletetek, hogyan tudnánk javítani a helyzeten? Esetleg nálatok használt megoldás, stb?

Figyelt kérdés

2016. ápr. 3. 11:08
 1/2 anonim ***** válasza:
Próbáljátok ki a Total Commandert nekem segít, sokkal áttekinthetőbb a file-k.
2016. ápr. 3. 11:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 anonim ***** válasza:

Ez egy eléggé összetett feladat - függ a cég profiljától, méretétől.


Nagy általánosságban:

* szedjétek szét a dokumentumokat munkafázis szerint külön könyvtárakba (például: megrendelések, beszerzés, számlázás - ki és bemenő számlák, szállítás, marketing)

* a dokumentumokat időnként - az előbbi struktúra megtartásával - archiváljátok le (szóval lesz egy 2014/számlázás, 2015/számlázás, 2016/megrendelések, stb...)

* használjatok dokumentum-menedzselő rendszert (Document Management System), ahol a dokumentum mellé hozzá lehet fűzni megjegyzéseket, lehet csoportosítani, hozzá lehet fűzni szerzőt, stb...

2016. ápr. 3. 11:54
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!