CS:GO-ban 60 hz-s monitorral tényleg sokkal nagyon hátrányban leszek mint egy 144 hz-s ember?
60fps -> 60 kép másodpercenként, azaz ~16,7 milliszekundumonként (1000/60) látsz egy képet, így ha valaki előbukkan a fal mögül, akkor >maximum< ~16,7 milliszekundum késleltetéssel veszed észre.
144fps-nél pedig >maximum< ~7 milliszekundum (1000/144) késleltetést fogsz tapasztalni.
Ha a különbséget megfigyeljük, akkor >maximum< 10ms hátrányod lesz. Az átlag ennek a fele, azaz egy eseménynél átlagosan 5ms hátrányod származik abból, hogy nem költöttél extra 100 ezer Ft-ot egy 144Hz-es monitorra.
Tekintve, hogy a kép megjelenítésétől kezdve eltelik ~100ms mire eljut az agyadig, meg akár ~400ms (<- gyakorlással ezt lehet fejleszteni ~50ms alá) amíg reagálsz rá, így elmondhatjuk, hogy a monitor frekvenciája senkit nem érdekel. Aztán még ott vannak a bemeneti késleltetés, az internetkapcsolat stb, szóval elhiheted, hogy van ennél nagyobb bajod is.
Ha versenyszerűen űzöd a cségót, akkor ja, számít, egyébként senkit nem érdekel, hogy 60 fpsed van vagy 800.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!