Kezdőoldal » Számítástechnika » Internet » Új internetes fizetés változás...

Új internetes fizetés változása hogyan érint?

Figyelt kérdés

A 2021 -es év egy új változást hozott az online vásárlás folyamatában.

Most már kötelező megerősítő - hitelesítő eljárás a tranzakciókhoz.

Én mai nap szembesültem először ezzel, és hogy mennyire körülményes tud lenni.

Azzal kellet kezdenem hogy a WebBank oldalán regisztrálnom kellet egy telefonszámot a kártyához internetes megerősítéshez.

Aztán fizetéskor a WebBank oldalára is be kell jelentkeznem APP hiányában, és ott megerősíteni SMS -ben kapott kóddal.

(Már a WebBank kétlépcsős belépésétől is felállt a szőr a hátamon.)

Az biztos, hogy én mostantól, vissza térek a számlák csekkes fizetésére, és az online vásárlásnál az utánvételre.



2021. jan. 2. 12:15
A kérdező szavazást indított:
Nem érint, nem szoktam interneten kártyával fizetni.
Nem fizettem még idén kártyával, így nem tudom.
Nem zavar, számomra nem bonyolult, így biztonságosabb.
Zavar, számomra is problémás, de majd megszokom.
Zavar, én is inkább száműzöm az internetes kártyás fizetést.
8 szavazat
 1/9 anonim ***** válasza:
51%
appal fizetek mindenhol, nem okoz problémát számomra.
2021. jan. 2. 13:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 anonim ***** válasza:
100%
OTP kártyával a paypalon keresztül fizetve például nem kéri az appos megerősítést, ilyen résekkel hiába jó a szándék, ha egyszerűen ugyanúgy nem biztonságosabb.
2021. jan. 2. 13:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/9 A kérdező kommentje:
#2: Na'h igen, így pedig vicc az egész.
2021. jan. 2. 13:37
 4/9 anonim ***** válasza:

Tehát internetes vásárláskor meg kell adni a

- bankkártya számot

- cvc2 kódot

- internet kódot (2 lépcsős azonosítás SMS-el)

- telekódot (3 jegyű és megváltoztatott kód legyen)


Jól értem? Tehát én OTP-sként vásárláskor a CIB bank web felületén be kell adnom az OTP-s telekódomat? furcsa. Még nem próbáltam. Emgem is érdekelnek a tapasztalatok. (a CIB-hez semmi közöm, de a bolt az ő oldalukon át árul)

2021. jan. 2. 14:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/9 anonim ***** válasza:

ERSTE-nél már hetek óta ez van, sőt korábban is "át lehetett állni" ,csak mostantól kötelező.


Van Mobilbank alkalmazásom.


Amikor online fizetek valamit, a kártyaadatok megadása után átirányít az ERSTE hitelesítő felületére, majd a mobilbankban kapom az értesítőt, és ujjlenyomattal (vagy mPIN-el) jóváhagyom a fizetést.


Nem okoz számomra problémát, hogy +1 jóváhagyás szükséges.

2021. jan. 2. 14:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/9 anonim válasza:

Helló! Esetleg valaki tud abban segíteni nekem, hogy mizu van akkor ha beállítottam mindent amit az OTP kért

Van telekódom, limit be van állítva és a telefonszámom is bent van plusz a bankkártyám be van regisztrálva az internetes azonosításra.

DE! Semmilyen oldal nem fogadja el továbbra se a kártyát, nem kapok megerősítő üzeneteket vagy olyan felületet ahol be kéne írnom ezt a kódot.

OTP-t felhívva azt mondták hogy pedig működnie kellene, várjak vele hátha jó lesz pár nap múlva :D ami azért érdekes de mindegy ha nincs más várok.


Tehát az appba-> Bankártyák > Részletek > Limitet módosítottam majd internetes biztonsági kódnál az van írva hogy REGISZTRÁLVA és telekódot is megadtam.

Mi hiányzik ahhoz hogy tudjak mondjuk venni valami aliexpressen vagy revolutra tölteni pénzt?

Tipp?

2021. jan. 5. 00:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/9 A kérdező kommentje:

Az OTP mobil alkalmazásban kell jóvá hagyni a vásárlást.

Ha sikertelent ír egyből, akkor valami még hiányzik, pl. az app regisztrációja.

2021. jan. 5. 07:49
 8/9 anonim ***** válasza:
Velem is ugyanez van, mint a 6-os válaszolóval. Nem tudok fizetni, egyből azt írja ki, hogy elutasítva. Alkalmazásban nem jelenik meg semmi...
2021. jan. 5. 18:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/9 anonim ***** válasza:

4-es vagyok. Azóta többször is vásároltam már. Tökéletesen működik. Első lépésben az első kettőt, második lépésben a másik kettőt kell megadni. Mobil appot nem használok. (mert minek)


Először amikor nem ment valószínű csak az volt nálam a gond hogy nem változtattam meg a 3jegyű telekódomat az adott bankkártyán. Azóta megy.

A telekódot bármikor meg lehet változtatni (pl webbankon keresztül).

2021. jan. 5. 18:32
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!