Kezdőoldal » Számítástechnika » Internet » Vodafone szerint van netem,...

Vodafone szerint van netem, pedig nincs. WTF?

Figyelt kérdés

Adódott egy meglehetősen agysorvasztó szituáció: új lakásba megrendeltem tőlük a netet, sajnos csak ez vagy a yettel jöhetett szóba, és inkább a vezetékes net mellett döntöttem, hátha stabilabb lesz (yettelnél nincs, csak sim kártyás modem). Lefoglaltam az időpontot mikor jöjjenek beszerelni, vártam is aznap a szakemberre, akivel bár délelőtt beszéltünk telefonon, hogy mikorra várhatom - nem jött. Délután viszont kapok 2 sms-t, miszerint az internet szolgáltatást aktiválták, megrendelés sikeresen teljesítve. Wtf?


Hívom is egyből az ügyfélszolgálatot, hogy most mi van, hiszen nem volt nálam senki. A hölgy a rendszerben már úgy látta, hogy már voltak nálam beszerelni az internetet és működik is, a szerződésem pedig ettől a naptól kezdve él.


Másnap visszahívott a hölgy, levelezett a technikusokkal és megkapta tőlük a várhatóan hanyag választ, miszerint igenis voltak nálam és beszerelték a netet. (?)


A legegyszerűbb az lenne, ha felbontom a szerződést, de ilyenkor vissza kellene adnom a modemet amit “kaptam”, amim ugye nincsen, tehát kártérítést + kötbért kéne fizetnem. A szolgáltatásért amit használni se tudtam.


Azóta 3 új időpont lett megbeszélve, hogy jönnek végre bekötni, de egyik alkalommal sem jöttek el. Túl vagyok már 5 ügyfélszolgálatos híváson, írtam panaszlevelet is.


Én már rég feladtam és megyek a yettelhez, jelenleg kértem a kötbérmentes szerződés felbontást, kíváncsi vagyok hogy mi lesz a vége.


Valamilyen javaslat milyen lehetőségeim vannak még, ha ez sem sikerül?



2023. jún. 1. 14:45
 1/5 anonim ***** válasza:
0%
:D
2023. jún. 1. 14:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 anonim válasza:
6%
Vodafon vezetékes szolgáltatás... Jézus, menekülj.
2023. jún. 1. 15:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 anonim ***** válasza:
37%
A vodkafonnál bármi jobb, még a mobilnet is. Amellett, hogy a szolgáltatásuk egy szar, az ügyféllel is úgy bánnak, mintha az lenne. Sajnos nem tehetsz semmit azon kívül, hogy kötbérrel felmondod a szolgáltatást, mert Magyarországon nincs fogyasztóvédelem.
2023. jún. 1. 16:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 anonim ***** válasza:
77%
Valaki most örül hogy kérés nélkül kapott ingyen internetet. Eltévesztették a címet és a szerelő oda ment ki többször. 😆
2023. jún. 1. 16:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/5 NTBS ***** válasza:
Válts szolgáltatót.
2023. jún. 1. 16:51
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!