Kezdőoldal » Számítástechnika » Internet » Mobilinternetnél mi ez a...

Mobilinternetnél mi ez a probléma amire aközpontban sem tudnak rájönni?

Figyelt kérdés
Van 2db korlátlan mobilinternet előfizetés a családban,az egyik tökéletesen működik minden eszközben telefonban, modemben is. A másik kártyát azt bármibe tesszük nem tölti be az oldalakat normálisan,teszten nagyon alacsony le és feltöltési értékeket produkál.a nap nagy részéban ilyen ,,nagyon ritkán viszont beindul és akkor egy darabig jó. csak ugye így használhatatlan. A helyszín ugyanaz,viszont más helyszínekem is ugyanezt csinálja,ha egyszerre visszük a két előfizetést magunkkal. teljes lefedettségnél is.Kártyát 2x cseréltek de nem oldotta az sem meg a gondot.Valami belső hiba lehet?
ápr. 26. 11:19
 1/3 anonim ***** válasza:
77%

Ez a Vodafone?

Náluk ez normális. Örülj, ha csak ennyi baj van vele!

ápr. 26. 12:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 anonim válasza:
67%
Milyen szolgáltató? Nálam volt olyan, hogy külföldön kézzel kellett beállítanom a kiszolgáló szerver nevét.
ápr. 26. 12:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/3 anonim ***** válasza:
100%

Ha az 1. számú előfizetés rendesen működik egy több eszközben (milyen eszközökről van szó egyébként?), több helyszínen - hogy kizárjuk az adott fejállomás hibáját - is, de a 2. számú előfizetés ugyanezen eszközökben, helyszíneken (többszöri - hisz egy mérés nem mérés - több időpontban - reggel, délben, este (hisz más lehet a hálózat terheltsége) - történő mérés után, lehetőleg úgy, hogy másik előfizetés ne használja a netet), pláne úgy, hogy kétszer kártya is lett cserélve, akkor elég valószínű, hogy a 2. előfizetés központilag van korlátozva.


Javaslom hogy készíts képernyőképeket a mérésről - sebességméréshez ott van példának okáért a kiterjedt mérőhálózattal rendelkező speedtest.net:

[link]

aminek van Androidos alkalmazása:

[link]

vagy a Cloudflare CDN-szolgáltatónak is van egy sebességmérő oldala:

[link]

annak nincs mobilalkalmazása, de eléggé "bőbeszédűek" a tesztjei.


Hogy kizárjuk a rádiós spektrum hibáját érdemes a mobilhálózat kapcsolati adatait - jelerősség, jelminőség - is figyelni - ehhez is vannak alkalmazások:

- [link]

- [link]


A helyszínek (GPS-koordináta), az időpontok, a cellaazonosítók (MCC/MNC/LAC/CID) a jelerősség (RSSI/RSRP)/jelminőség (RSRQ), a sebességmérések (az is lényeges, hogy melyik szolgáltatással, annak melyik szerverén mértél), az eszközök (gyártó, típus) adatait összeszedve fordulnék az ügyfélszolgálathoz (írásban, tértivevényes levél formájában, hogy nyoma maradjon). Esetleg személyesen is, egy nagyobb üzletükben, hogy mérjenek már ők is.

ápr. 26. 12:30
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!