Kezdőoldal » Számítástechnika » Internet » Miért csak kizárólag az...

Miért csak kizárólag az iPhone-om gyári alkalmazásában nem működik a megadott e-mail cím?

Figyelt kérdés

Adott egy céges e-mail cím(illetve van több is, főnököm címe is ugyanilyen).

Van POP3 és IMAP elérhetőség is. Jelenség a következő ugyanazon adatok megadásával:

iPhone gyári mail alkalmazás. a küldés működik, szóval a kimenő szerverrel együttműködik, de a beérkező levelek sem érkeznek meg, illetve a meglévőeket sem húzza le.

iPhone Microsoft Outlook alkalmazás, tökéletes kimenő, bejövő forgalom.


Macbook gyári mail alkalmazás, tökéletes kimenő, bejövő forgalom szintén.


2019. márc. 5. 21:28
Sajnos még nem érkezett válasz a kérdésre.
Te lehetsz az első, aki segít a kérdezőnek!

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!