Kezdőoldal » Számítástechnika » Internet » Rendeltem az interneten 1...

Rekucika1994 kérdése:

Rendeltem az interneten 1 valamit és mégse akaroma terméket, de nemlehet törölni csak akkor ha a rendelési számmal együtt tiketet csinálok! Hogy kell ilyen tiketet csinálni?

Figyelt kérdés

2019. máj. 29. 21:18
 1/3 anonim ***** válasza:

1. Ha a webáruháznak van erre szolgáló menüpontja, akkor ott visszavonhatod a rendelést (Rendelés státusza/visszavonása).

2. Vagy írsz az áruház ügyfélszolgálatára - elvileg kellene lennie kapcsolati űrlapnak, e-mailes/telefonos/azonnali üzenetküldős/Viberes/Skype-os elérhetősége - meg kell adnod a rendelés számát/a megrendelt áru megnevezését és a megrendelő adatait és hogy ezt a megrendelést sztornóznád.

2019. máj. 29. 21:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 anonim ***** válasza:

Kaptam egy nem privát tartalmú üzenetet:

"Az üzenet szövege: Nincs lehetőség a webáruházba visszavonnom a rendelést mert azt irja ki rá hogy csak akkor lehet töröltetni a rendelést hogyha rendelési számmal együtt a tiketbe történik!... De nemtudom hogy kell és azt írta a webáruház hogy ők fogják törölni!.. Nincs a webáruháznak ügyfélszolgálatnál email címük, legalábbis én nem találtam, hanem ügyfélszolgálatnál csak telefon szám van!..."


Ha nem találsz e-mail címet, akkor keress valamilyen kapcsolati ürlapot. Vagy a webáruházas profilodba való bejelentkezés után valamilyen lehetőséget, ahol tudod jelezni a megrendelés visszavonását. Vagy fel is hívhatod őket - ha már van telefonszámuk.


Magyarországon - de az EU-ban is - 14 napod van a megrendeléstől való elálláshoz:

* [link]

* [link]

* 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet ( [link] ) IV. fejezete


Ha pontosan elmondanád, melyik webáruházról van szó, pontosabban meg tudnánk határozni, hol tudnál elállni a vásárlástól.

2019. máj. 29. 23:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/3 anonim ***** válasza:

Még egy üzenet - a lényeget kiemelem:

"Az üzenet szövege: ShipGratis. hu oldalon rendeltem

...

de mégse akarom a terméket nemkell csak az oldal azt írja hogy én saját magam nemtudom visszavonni a rendelést!"


Na szóval: az oldal alján (amit egy kicsit nehéz elérni, mert az oldal a fejléce és lábléce közötti tartalmat görgetéskor kibővíti) van egy olyan, hogy "Vegye fel velünk a kapcsolatot" ( [link] ) - ez az általam is említett kapcsolati űrlap, itt lehet "tiketet" (ahogy azt egyébként az oldal javasolja is: [link] ) létrehozni, üzenni nekik.

2019. máj. 30. 10:34
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!