Kezdőoldal » Számítástechnika » Programozás » Honnan tanuljam a programozást...

Honnan tanuljam a programozást telefonról?

Figyelt kérdés
Pythont tanulok és arra gondoltam ha éppen nem vagyok gép közelében akkor telefonon is tudom tanulni amikor éppen van szabadidőm. Melyik oldalt vagy könyvet ajánljátok? Vagy bármit. Ha lehet magyarul legyen, de ha nem magyar az se baj. Kezdő vagyok még. Amúgy gépen youtubról nézem, de telefonról nem tudom mert nincs elég netem
2021. okt. 22. 11:01
1 2
 1/12 anonim ***** válasza:
93%
Telefonról nem fogsz programozni, egyszerűen élhetetlenül kényelmetlen platform ilyesmire. Nem véletlenül nem is terjed el ilyesmi soha.
2021. okt. 22. 12:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/12 anonim ***** válasza:
90%
Sehogy.
2021. okt. 22. 12:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/12 anonim ***** válasza:

Bár eléggé sok passzív tananyag - könyvek, weboldalak - elérhető a neten, de programozást szvsz. hatékonyan GYAKOROLVA lehet tanulni - szóval adott egy feladat, aminek megoldásához magadnak kell kódot írni, azt a fejlesztőeszközbe beírni, fordítani/futtatni, az - adott bemenetekre kapott - kimenetek miértjét megérteni.


A telefon abból a szempontból hátrány, hogy:

* kicsi a kijelzője

* kényelmetlen rajta gépelni


Ámbár vannak interaktív gyakorlóoldalak - mint például a Sololearn ( [link] ) - léteznek Python-os fejlesztőkörnyezetek - mint a Pydroid3 ( [link] ) - de mobilon nem annyira kényelmes használni azokat.

2021. okt. 22. 14:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/12 anonim ***** válasza:

Nyilván van olyan mobil app, ami áll egy szerkesztőből meg egy interpreterből, hogy a kódodat futtatni tudd.

Keress rá ilyenre.

2021. okt. 22. 16:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/12 anonim ***** válasza:
2021. okt. 22. 16:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/12 anonim válasza:
Sehogyan.
2021. okt. 23. 11:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/12 anonim ***** válasza: