Ha játékfejlesztő akarok lenni, hol tanuljak és mit?
Valamit használni, és leprogramozni teljesen más dolog.
Kezdheted a Programtervező Informatikus BSc-vel, csak aztán el ne vérezz matek1-en
Kezdésnek Excellel számoltass különböző feladatokat. Ha nem unsz bele és már "minden" számítás megy oda-vissza tömbökben, akkor valamilyen OOP fejlesztői környezetbe fogj bele. Ezeket akár könyv nélkül, otthon, a netről is meg lehet tanulgatni.
De játékot fejleszteni a legnehezebb. Először penge programozónak kell lenni általánosan. Az általános programozást alap szinten meg lehet tanulni, de szakirányú felsőoktatási intézmény kell hozzá, hogy papír is legyen róla, és ott tapossák ki az emberből, hogy tényleg mindent tudjon az alapokról, ne csak azt, ami érdekli.
Ez eddig kb. 4-6 év az érettségit követően. Ha ezek után, (illetve eközben) is van valakinek kedve, akkor nagyon sok idő, nagy energiák, és persze tudás ráfordításával bekerülhet egy programozó team-be. Mert a játékot nem egyedül fejlesztik, hanem modulárisan, ki ki szakterületének megfelelően.
Nem árt, ha már a középiskola is szakirányú, de valójában mindegy, mert középiskolai szinten éjszakánként netről is meg lehet tanulni tulajdonképpen bármit.
És hát sok sikert!
Na, tapasztalat, hogy a gimnáziumi programozás pont arra elég, hogy eljuttok a "Hello World 2.0-ig" ami messze van egy engine programozástól.
Ajánlom, hogy nézegesd át, és írd át már meglévő engine-ek kódjait, ilyenekből kismillió van, akár ingyenes is.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!